Har själv lite svårt att fatta hur man kan vara kåt och ha sex med ett syskon.
Skulle aldrig själv kunna ha det. Bara tanken på det ger avsmak.
Men det klart, öppensinnghet är viktigt. Det finns många som inte kan fatta hur man som man (typ jag) kan ha sex med andra män.
En hypotetisk fråga:
Jag minns att jag själv som 7åring många gånger var vrålkåt. Tidigaste ståndet som jag minns hade jag när jag var 5 år, men hade ingen aning om vad kåtheten, orgasmbegäret var för något, eller hur jag skulle stilla det. Det kändes bara jävligt skönt att ta och klämma på sig själv. Med andra ord var jag i teorin väldigt sårbar för tex om en pedofil skulle ta tillfället i akt att "visa" mig... (bara så alla vet, jag har aldrig blivit sexuellt antastad som barn, tycker pedofili är avskyvärt) ...i den värsta kåtheten skulle jag som barn mycket väl kunna lockas till sex med en äldre person.
Jag undrar då hur långt denna öppensinnighet till sex egentligen "får" sträcka sig?
Om ett litet barn tex är villigt att ha sex med en vuxen - så här på tal om incest, tex en förälder, är det då lika självklart ok?? Visst kan barnet ångra sig efteråt och få otroliga trauma för att det inte är mentalt moget för sex ännu, men faktum kvarstår att barnet var villigt...
Det är nämnligen precis vad "NAMBLA" (North American Man-Boy Love Association) propagerar för. Pedofilers rätt till samma öppenhet som vi ser här. Samma öppenhet som homosexuella kräver.
Bara en tanke...