sprutat i byxorna?

Kön
Man
HAr vid några tillfällen varit så kåt att jag masserat mej utanpå jeansen och sprutat hejdlöst.. en ganska tänade känsla eftersom i alla fall jag varit så otroligt kåt... finns det någon mer som kommit så nångång?

Goboy

Medlem
Kön
Man
Det har hänt men det har en jäkla tid att få orgasm. Man kommer ju bara åt ollonet. Kommer ihåg en gång jag runkade ute på lagret i en butik. Där kunde ju komma någon närsomhelst. [|)]

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ja fasen, igår. Satt på jobbet och kåt-snackade med en flicka.. Gned mig utanpå jeansen när ingen såg, kunde inte hålla händerna i styr alls.. Så skönt.. Höll på mer än en halvtimme, till slut sprutade jag i jeansen... Kladdigt men vrålskönt!

bula

Medlem
Kön
Man
Händer lite då och då. sån anorlunda känsla än att man håller i den:cool:

Det tror jag också är ganska vanligt. Det är inte alltid som man kan ta fram den o runka fast man sett nåt som gör en kåt o hård! Det händer mig oftast på sommarn när folk är mer lättklädda. Jag cyklar en del och ser ofta saker som gör mig lite kåt... inte läge för o dra en runk då men jag brukar bara cykla vidare så kuken gnider mot cykelbyxerna och sen sköter det sig själv... har sprutat så flera gånger!

Toppen