Ståkuk i sport

Jesse_Mr.Big

Ny medlem
Kön
Man
När man bläddra på olika sidor hittar man storyn där t.ex. ishockeyspelare är väldigt öppensinnade och ser varandras ståkukar i duschen, runkar tillsammans och annat.
T'nkte nu bara att om du spelar nån sprot och det hän eller händer oftare;) så kan du väl berätta om händelserna åt oss andra?:p

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Det är kanske mindre känt att när Tre Kronor förlorade finalen och "Foppa" bröt sin trollstav i bitar av besvikelse & vägrade prata med journalister gick han ochså sedemera & duchade med ståkuk direkt efter för att glömma sorgen!

det andra du nämner är tillvida okänt område för mig

Fetkuken

Ny medlem
Kön
Man
Har aldrig fått stånd när jag tränat. Några ståkukar i duschen har jag aldrig sett, men jag har runkat av mig i bastun efteråt om jag varit kåt.

ktgrabb

Ny medlem
Kön
Man
En gång efter en judoträning stod jag i duschen med ett par småkillar. Jag var kanske 14 år då och de 12 år eller däromkring. När jag skulle torka mig kunde jag inte hjälpa att få stånd. Den ene av killarna såg det, men sa inget. När jag sedan i omklädningsrummet skulle klä på mig kom hans kompis (den andre, de hade varit borta från mig ett tag) och kikade fram bakom en utstående vägg med blicken riktad mot mitt skrev. Jag gissar att hans kompis hade berättat för honom att jag hade stånd i duschen och hans kompis kom för o kolla. När han inte såg nåt (ståndet hade tursamt lagt sig) försvann han igen.

mvh

hampus

mgk

Medlem
Kön
Man
Har råkat ut för det vid flera tillfällen. En gång var under en handbollscup där matcher spelade i princip dygnet runt under en hel helg. Det var ingen officiell cup med utpräglade handbollsspelare utan en med mycket blandade deltagare. Motionsnivå med lag i olika åldrar och erfarenhet.

Det som hände var att under en av våra matcher stukade jag handleden och jag tänkte då låta den vila över natten för att eventuellt kunna vara med i slutspelet (om vi kom dit). De andra i laget skulle snart spela igen så jag gick iväg och skulle duscha.
När jag kom till omklädningsrummet såg jag att det var ett par andra där men det var inget jag brydde mig om. Då jag kom in i duscharna så började en av de två grabbarna som stod där att fnissa hejdlöst. Den andre stod rakt mot väggen och flyttade sig inte. Jag ställde mig i en ledig dusch och njöt av varmvattnet. När jag tittar mig omkring ser jag en spegel vid tvättfatet och där ser jag de två andra i profil. han som inte fnissar har ett rejält stånd och tänker klart och tydligt inte flytta sig innan det lagt sig.
Efter ett tag ser han sig omkring och när han tittar i spegeln vinkar jag lite försynt till honom varpå han först stelnar till fullständigt och sedan brister ut i tokskratt. När isen väl är bruten så lugnar han ner sig och hans stånd lugnar sig också. Vi snackar en stund i bastun och situationen blev inte så farligt pinsam i slutänden.

Kön
Kvinna
Tränar kampsport i olika former och ibland när man rullar runt på mattan med allahanda "offer" så kan man känna att vissa får reaktioner där nere. Men jag bryr mig inte så mycket, det är ju trots allt rätt naturligt. Dessutom när det tex gäller Shooto så är man tight klädd/lite klädd för att minska saker den andra kan slita i...och svettiga kroppar som gnuggas och trycks mot varandra kan nog få vilket lik som helst att reagera. Dessutom kan vissa av mark guarderna man har för att skydda sig likna allhanda sexställningar. Även om det inte är menat som en erotisk handling så är det väl bara sånt som händer antar jag.

mgk

Medlem
Kön
Man
Tränar kampsport i olika former och ibland när man rullar runt på mattan med allahanda "offer" så kan man känna att vissa får reaktioner där nere. Men jag bryr mig inte så mycket, det är ju trots allt rätt naturligt. Dessutom när det tex gäller Shooto så är man tight klädd/lite klädd för att minska saker den andra kan slita i...och svettiga kroppar som gnuggas och trycks mot varandra kan nog få vilket lik som helst att reagera. Dessutom kan vissa av mark guarderna man har för att skydda sig likna allhanda sexställningar. Även om det inte är menat som en erotisk handling så är det väl bara sånt som händer antar jag.

Låter ju som trevliga aktiviteter, du får ge dig själv tid att njuta av reaktionerna om du hittar något intressant "offer"... ;)

Presario

Medlem
Kön
Man
Har lirat hockey i många år och aldrig varit med om varken grupprunk eller folk som fått ståkuk i duschen... Man ska inte tro på allt man hör.. :D

heNguro

Ny medlem
Kön
Man
Har ju runkat många gånger i omklädningsrummet i skolan med mina klasskamrater, samt en gång med några från mitt handbollslag när vi var i Hallsberg på cup.

Toppen