Stånd och dess pinsamheter

Elgen

Medlem
Kön
Man
HEJ!

Har inte riktigt sett en ståndtråd så nu kommer den.

Idag så råkade jag få världens råstånd i skolan, antingen berodde det på att jag just tittat in en mycket söt och mysig flicka eller så bara fick kroppen för sig att pumpa blod.

Hur som helst blev detta aningen lite småpanik, skulle inom någon minut gå på lektion varav den vägrar "sluta", tittar ner i backen, tittar på killar osv för att få den "un mode". Hann inte men lyckades dölja det med att hålla böckerna på ett visst sätt i korridoren tills fejden var över.

Detta var inte direkt något pinsamt men det är ju inget kul, jag vet att det finns säkerligen ett dussin historier här på forumet där ståndet kommit olämpligt,(själv har jag klarat mig bra).

Dela med er!

hehe

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Tja!!!

Har en lite porrig story att berätta som hände när ja gick i 8:an.... he, he

Vi hade haft gympa sista lektionen o det va dags att duscha innan man stack hem. Det va jag, Mange o typ 6-7 andra grabbs i duschen, några från paralellklassen o 8-9 st i omklädningsrummet.. jag gick in i duschen o ställde mig bredvid Mange som va brudarnas favorit o coolaste killen i klassen. Fast han inte va utvecklad va han kaxigast i duschen o gick omkring utan handduk i omklädningsrummet o fulade sig.

Jag stod o duschade o kollade på hans hyfsat tränade body när jag hör honom skrika: "Kolla Dannes bånge!! Värsta Stålpålen" Utan att jag märkt det hade jag fått värsta ribban o kuken stod maxat blodfylld rakt upp.. jag försökte dölja ståndet med handen men de va meningslöst.. nu började alla killar i duschen tjoa o skrika..dom kom närmre o stod i en ring runt mig o råstirrade på min balle.

Jag skyndade mig till handduken som hängde på väggen vid ingången till duschen men då hade redan killarna i omklädningsrummet hunnit dit o kollade in mig o mitt superstånd. Jag tog handuken o halvsprang ut i omlädningsrummet o drog på mig kläderna samtidigt som alla kommenterade det dom sett.. SKITPINSAMT!

När jag kom hem tänkte jag på det som hänt o vad polarna skulle säga i plugget dan efter.

Tillbaks i skolan nästa dag träffa jag min bästa polare först.. han började med att säga: " Fan vad jag e sur på dig. ALLA snackar bara om dig o ditt stånd. Känner mig helt utanför, varför händer inget sånt mig"

Det som hände sedan va att alla på skolan fick veta att jag fått bånge i duschen, tjejer kom fram till mig o kalla mig "Stålpåle" Det nicket fick jag leva med hela 8:an o 9:an...

Så här efteråt tycker jag bara de va coolt! ;)

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Gött killar, Elgen å FlipFlops. Ni har satt ribban, tihi.:)

själv hade jag nog mest problem med min skalliga hämnares påhitt på gymnasiet.

satt på bussen varenda dj.. morron å fick sånt vrååålstånd, å så fastnaden den i kallingarna så man fick böka med snablen, på en fullsatt buss, hrmmfff.:oops: försökte göra det diskret, visa gånger fick man nåt blygt fånflin från nån tjej.

sen var det kl 9, dax igen, erotiska tankar... smack pulserande orm i byxan... böka rätt
denna gång i ett klassrum med 33 killar (gick teknis) inte kul, men tror aldrig nån fattade det där.

Smisk! känslan som sitter i

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Nope.. de flesta var helschyssta! Brudarna va på som fan.. he, he
några killar höll väl på o tjata men de va nog mest för att dom va intresserade.

Erik188

Medlem
Kön
Man
Alla killar som tränar på SATS i Stockholm har garanterat sett någon snubbe med stånd i duschen, med eller mot sin vilja.

Originally posted by FlipFlops

Nån mer som fått råstånd i duschen eller sett nån som fått det???

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Erik188

Alla killar som tränar på SATS i Stockholm har garanterat sett någon snubbe med stånd i duschen, med eller mot sin vilja.

Originally posted by FlipFlops

Nån mer som fått råstånd i duschen eller sett nån som fått det???

Om jag inte mins fel så är det någon tjej som tjatar på knullkontakt att hon vill ha kontakt med killarna på sats i Stockholm... man kan ju inte annat än att undra vad det är med det stället:sleep:

Jonte666

Ny medlem
Kön
Man
Jag lyckas jämt få stånd.. kvittar vad jag gör... kan inte ens pussa en tjej helt vanligt utan att den reser sig.. lite röligt måja säga..

försöker ju me de hära "tänka på annat" me ibland går de bara inte så man sitter där helt stilla
Hänt mig massa gånger att ja haft stånd när ja varit hos flick kompisar och man sak gå te bussen.. inte kul att ens försöka täcka liksom :)

Toppen