stånd

torbjörn

Ny medlem
Kön
Man
jag är 35 år och har runkat i över 20 år och fortfarande får jag hårt stånd. Nästan alltid har jag fullt stånd innan jag fått av mig kläderna när jag ska runka till porr på internet eller se på en porrfilm. Lite "mjukare" har väl penisen blivigt genom åren men inte mycket. Hur är det med er märker ni någon skillnad?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Nej, ståndet funkar lika bra som alltid, däremot har mängden sperma minskat liksom kraften i sprutet. Det sistnämna är inte helt konsekvent. Ibland sprutar jag hårt utan att vara vansinnigt kåt, ibland inte. Ibland är jag vansinnigt kåt och sprutar i alla fall inte så hårt och ibland blir det ett rejälare sprut. jag hittar inget mönster; mat? motion? Någon som kan förklara?

Glömde att säga, men jag är 45 år.

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
34 år, märker ingen skillnad, förutom att det tar längre tid innan jag kommer jämfört med när jag var yngre.

BigMcSprut

Ny medlem
Kön
Man
jag har kvar mitt hårda stånd som alltid. Är 34 år och spruten är vanligtvis stora. Har haft en "down" period men är tillbaka igammal god 10.12 spruts form. Kan tycka att mitt stånd ibland är för hårt.
Ingen som testat volumepills eller nåt liknande för att öka sperma mängden?

tjek

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er!! Är 64 år. Vad det gäller ståndet så är det samma som i unga år, blir stenhård och kan hålla det länge. Runkar nästan varje dag, får häftiga sprut ännu, fick ansiktet fullt med sperma sist jag runka.

tjek

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
Jag har fyllt 40 och mitt stånd har blivit sämre. Har normalt aldrig haft en stenhård kuk, utan den har varit mer svampig. Men en är mer mjuk nu än innan.

Det tar också mer tid på mig innan det kan gå för mig igen. När jag var i tonåren dröjde det en kvart innan jag kunde runka av mig igen, nu tar det nog flera timmar. Kåtheten är nog på tillbakagång, men jag allt överkåt i alla fall.

Toppen