Stönar ni när ni har sex.

K

KjellKåt

Gäst
Kollat en del porr och älskar höra när någon har sex. Men en del ser mer ut att njuta mer när dom pinkar, inte en min och inte ett stön.
Tjejer brukar vara duktiga på det.
Vet själv att jag andas ganska hårt och stönar när jag får orgasmen.
Hur gör ni.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Nja, beror lite på omständigheterna. Ibland stönar jag mera när jag får orgasm men oftast blir det mest en häftig andning i stället. Samma sak med min fru. Hon kan också få fram svaga stönanden medan andningen ökar då orgasmens vågor rullar genom hennes kropp. Det händer aldrig att hon låter högljutt...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Stönar när det börjar närma sej orgasm
Ja, det är väl den mest underbara känslan man kan känna som människa. Jag njuter även enormt av att känna när den jag har sex med också närmar sig och får sin orgasm/orgasmer.
Frun har genom tiderna haft svårt att få orgasm, så vi har alltid inriktat oss på att hon ska komma först, sedan kan jag knulla henne vidare. Att slicka henne till orgasm var det bästa sättet. Men de senaste åren har jag lyckats få henne att onanera under samlaget och det har visat sig att hon får flera orgasmer på rad. Upp till 5 st händer då o då. Helt otänkbart förut, liksom otänkbart att hon skulle onanera, lite pryd som hon är....

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, det är väl den mest underbara känslan man kan känna som människa. Jag njuter även enormt av att känna när den jag har sex med också närmar sig och får sin orgasm/orgasmer.
Frun har genom tiderna haft svårt att få orgasm, så vi har alltid inriktat oss på att hon ska komma först, sedan kan jag knulla henne vidare. Att slicka henne till orgasm var det bästa sättet. Men de senaste åren har jag lyckats få henne att onanera under samlaget och det har visat sig att hon får flera orgasmer på rad. Upp till 5 st händer då o då. Helt otänkbart förut, liksom otänkbart att hon skulle onanera, lite pryd som hon är....
Låter som ni har fått till ett bra och frigjort "samarbete" i sexlivet

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej mest än som om man andas ut eller suckar.
En del kvinnor låter lite mer men inte som i filmer. En del amatör filmer är bra kanske inte lika bra bild men en riktig orgasm.
En del kvinnliga porrstjärnor har medgett att de inte får orgasm under inspelningen.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte normalt , har nog stönat till lite. De ggr jag haft sex med man , o fått o baken . Som yngre kanske lite Nör man fick orgasm Nör man hade sex med tjej

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är inte som om jag tänker på att jag "ska" stöna, men ibland händer det att jag är mer högljudd än andra gånger. Beror på situationen helt enkelt. Viktigaste är att man kan släppa loss och inte känna sig hämmad, om det innebär stöna eller inte är en helt annan femma.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kan nog stöna rätt högt både vid sex och onani. Men det är väl så att man anpassar sig i vart och vilken situation man är i med. Man vill ju inte höras för mycket heller. Men när man vet att ingen annan kan höra en så stönar jag rätt högt. Det gör njutningen större tycker jag. Och speciellt när jag sprutar, då är det skönast att kunna stöna ut rejält.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kom nu på en gång när jag stönade lite extra högt när jag runkade för att någon annan skulle höra. Var hemma hos en runk polare och han var inte så sugen på att runka själv men tyckte det var okej att jag runkade medans han grejade i sin lägenhet. Då njöt jag lite extra och tok runka med rätt höga stön som följd. Och det tog inte lång stund innan min polare kom in och gjorde mig sällskap

Sen har jag faktiskt blivit ombed att stöna tystare när jag runkar. Det var hos en annan runk polare som bodde i lite äldre lägenhetshus som var lite lyhört haha.

Toppen