Stötta mig!

Rune

Medlem
Kön
Man
Hej, denna tråd är mest inriktad till killar som har utfört en såkallad förhuds "förstoring". Alltså genom ett kirurgiskt ingrepp förstorat förhuden.
Jag har nämnligen fått en tid nu för operation, 2veckor dit. Börjar redan bli nervös. Nån som har gjort denna operation och kan förklara lite hur det känns vid själv bedövningen o efteråt o så.. Jag vet hur själva ingreppet kommer utföras men jag skulle gärna vilja höra lite respons på folk som gjort denna operation. Beskriv gärna hur det bliv efteråt också..
Tack på förhand

pf3016

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hejsan,

En förstoring? Jag skulle göra en förminskning men blev så orolig att de skulle göra en omskärning att jag hoppade över den till slut. Lokalbedövning blir det iaf. Du kommer inte att sövas. Du får åka hem efter några timmar också och se sedan till att INTE få stånd på några veckor annars kommer du att få ont, men det är bara att be dem skriva ut muskelavslappnande medicin så hjälper det mot det.

Önskar jag kunde vara mer lugnande men det kommer säkert att ordna sig!!

Rune

Medlem
Kön
Man
Usch,, Jag e bra nervig ,, :D
Se till att inte få stånd.. det verkar lättare sagt än gjort det. Ett par veckor? tror du att det är ömt så länge? det enda dom ska göra är att göra ett litet snitt lodrätt i förhuden o sy ihop den vågrätt.. jag e mest rädd för att dom senare skall ta bort stygnen... nää usch, jag tror jag skjuter upp mina tankar till den dagen jag skall operera.. tack för hjälpen iaf pf, ingen som har vart med exakt om den operationen jag talar om?

Toppen