Stor försats?

Mellanmjölk

Medlem
Kön
Man
Är det fler än jag som (ibland) kan få till en riktigt stor försats dvs. inte enstaka droppar utan en ordentlig "halvsats"? egentligen kanske det inte är försats utan snarare ett "sprut" fast utan orgasm. Händer om man runkar tills man är nära på att komma men slutar i sista sekund och gör så några gånger, kan vara lite knepigt...ofta slutar det med att man faktiskt kommer.
Men när det väl händer är det riktigt härligt :D brukar använda som glidmedel och efter det går det snabbt att komma.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det fler än jag som (ibland) kan få till en riktigt stor försats dvs. inte enstaka droppar utan en ordentlig "halvsats"? egentligen kanske det inte är försats utan snarare ett "sprut" fast utan orgasm. Händer om man runkar tills man är nära på att komma men slutar i sista sekund och gör så några gånger, kan vara lite knepigt...ofta slutar det med att man faktiskt kommer.
Men när det väl händer är det riktigt härligt :D brukar använda som glidmedel och efter det går det snabbt att komma.
Samma här. Kan även tömma utan att få orgasm på ett liknande vis.
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Händer mig ofta. Har lärt mig styra det så att jag kan "läcka" och ibland spruta ordentligt med försats. Det varierar från klart och klibbigt till grumligt och ibland uppblandat med sperma. Underbart.
När det kommer mycket kan jag använda såsen som glidmedel. Riktigt skönt :)
 

Tj58

Välbekant medlem
Ålder
65
Kön
Man
Är det fler än jag som (ibland) kan få till en riktigt stor försats dvs. inte enstaka droppar utan en ordentlig "halvsats"? egentligen kanske det inte är försats utan snarare ett "sprut" fast utan orgasm. Händer om man runkar tills man är nära på att komma men slutar i sista sekund och gör så några gånger, kan vara lite knepigt...ofta slutar det med att man faktiskt kommer.
Men när det väl händer är det riktigt härligt :D brukar använda som glidmedel och efter det går det snabbt att komma.
Ja, runkar tills det nästan kommer, gör så några gånger. När det är riktigt nära kniper jag och sen släpper ut en lagom sats som är god att smaka på och att använda som glidmedel på bröstvårtorna och ollonet. Gör så några gånger för att sen släppa allt i en skön utlösning.
 

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Vid edging och en massa sköna runk så får jag detsamma.
Själv kallar jag det försprut.
Ibland är konsistensen vattnig och klar som försats och ibland är den mer liknande sperma i konsistensen, men alltid med försatsens söt klibbiga och underbara smak.

Jag antar att det beror på kroppens balans, hur mycket vatten man har druckit, hur mycket man har edgat osv.

Oavsett konsistens så älskar jag mina försprut och slösar aldrig en droppen av det goda.
 
Toppen