Stor!!

HemligHasse

Ny medlem
Kön
Man
Var med en tjej förra helgen som så fort vi fått av oss kläderna började visa(med fingrarna) hur mycket hon kunde öppna sin "mussla" och vidare fortsatte hon och prata om hur stor och slapp hon var,precis som om hon var väldigt stolt över det...(Hon kändes i och för sig inte så stor...)
Min fråga är... vill tjejer bli utöjda och visa sitt vidöppna hål,heller hittade jag helt enkelt en väldigt udda tjej?

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
hallå, det är väl ingen merit att vara stor & slapp som tjej ? Vaginan är i sig VÄLDIGT töjbar, men jag har idealet att vara så vältränad som möjligt, då är det ju skönast för båda. kan iof vara ett problem om det går väldigt lätt för killen..
Tror att tjejen tittat lite för mkt på porr kanske, det verkar vara extremt som gäller där..

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Var med en tjej förra helgen som så fort vi fått av oss kläderna började visa(med fingrarna) hur mycket hon kunde öppna sin "mussla" och vidare fortsatte hon och prata om hur stor och slapp hon var,precis som om hon var väldigt stolt över det...(Hon kändes i och för sig inte så stor...)
Min fråga är... vill tjejer bli utöjda och visa sitt vidöppna hål,heller hittade jag helt enkelt en väldigt udda tjej?

Tja, man kan väll börja med att säga att vissa vill ju vara smala, tjocka, raka sig, vara orakade, ha långt hår, ha kort hår, stora bröst, små bröst. Ja, ni ser nog var jag är på väg i mitt resonemang? ;)

Men alla ser ju på sin kropp och på omvärlden på helt olika sätt, och sä länge ingen far illa så är det väll ingen skada skedd? Även om man kan ha svårt att förstå vissa saker som endel frivilligt vill utsätta sig för...

Toppen