En fitta skall vara stor och med stora läppar och klitta. Det är gott att slicka och suga.jag älskar stor klitta som man kan suga å smaska på
Du har en myyycket vacker fitta som du ska vara stolt över, jag tycker till och med att dina blygdläppar kunde vara liiite större, men som sagt den är jättefin som den är med snuttvänliga blygdläppar.Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Tack snälla!Du har en myyycket vacker fitta som du ska vara stolt över, jag tycker till och med att dina blygdläppar kunde vara liiite större, men som sagt den är jättefin som den är med snuttvänliga blygdläppar.
Tack snälla!
Det värmde och betyder mycket för min självkänsla. Kanske att jag vågar visa upp den lite oftare.....
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Om man älskar fitta så vill man ju inte ha ett streck! Det låter för mig som att man vill se ut som ett litet barn. För mig, och för de allra flesta hoppas jag, så är en barnsnippa bara gullig och helt utan sexuell laddning.Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Jag tittar gärnaTack snälla!
Det värmde och betyder mycket för min självkänsla. Kanske att jag vågar visa upp den lite oftare.....
Tycker nog att du kan vara stolt över din mus.Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Grattis till dig. Låter underbartJa jag har oxå alltid föredragit fittor med stora inre blygdläppar.
Min nuvarande kvinna är dessutom utrustad med en enorm anabola klitta som går att suga tills hon kommer. Stor som mon tumme och ollon som en pojke.
Din fitta är jätteläcker. KramSjälv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Den fittan ska du vara stolt över,Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Synd att inte fler kan vara nöjda med sig själva och sina kön. Själv kan jag knappt ta bort bilden i min fantasi när jag kryper upp mellan dina ben och känner min tunga mellan dina sköna läppar. Fantastiskt fin tycker jag. Hoppas du får njuta oftaSjälv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Håller med föregående "talare" Du har en otroligt sexig och fitta!!!Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Jag tycker om stora inre blygdläpparSjälv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Skönt att suga och slicka en stor clittaÄr lyckligt lottad med sambo som har en stor klitta
Jag älskar att slicka en sådan fitta, härligt att suga in blygdläpparna i munnen det gör mig vrålkåtSjälv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.