Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
Självfallet, förstår inte hur man kan anse annat. Frågan är på vilket vis det skulle spela roll, frågan är inte så väldigt specificerad, eller hur? Fotbollar spelar också roll, men om de skulle få mig att älska min flickvän mindre... nej
Samma sak med bröst. Stora bröst har sina egenskaper, små bröst har sina - att de bara har egenskaper (som allt annat i världen) gör att de spelar någon slags roll.
När de INTE spelar någon DIREKT avgörande roll?
När jag tittar på tv... när jag äter... omöjlig fråga
Vad kan vara intressant att anknyta bröstens betydelse till? När man raggar? När man har sex? Huruvida man attraheras av någon?
När man raggar och huruvida man attraheras av någon, där spelar så klart brösten roll på så vis att de helst ska matcha "mina" favoriter. Tycker jag om stora bröst så är det bra med stora bröst, tycker jag om små bröst så är det bra med små bröst.
När man har sex så kan det ju vara kul att leka med lite större bröst (inte gigantiska meloner, dock), men det är inget som avgör om jag tänker tacka ja eller nej till sex.
Allt som allt är bröst bara en liten del av helheten. Allting är subjektivt, så självklart spelar bröstens storlek roll på många olika sätt, men på minst lika många sätt spelar den ingen som helst roll. Det är en konstig och svårsvarad fråga. Det uppenbara svaret är självfallet "Ja" eftersom de bara finns och tar upp plats i tidsrymden, men ska man ha ut något vettigt svar av det hela så måste frågan först modifieras, specificeras.
2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
"En handfull" är ett bra mått, tycker jag. "Lagom" är ett annat bra mått
De ska inte vara för stora, inte för små.
3. Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Visste inte att brösten lever under hot...
De får vara hur stora som helst, och de behöver inte finnas alls, om de så vill. Återigen får man specificera frågan till vad bröstens hypotetiska syfte skulle vara, om de nu inte får överstiga någon viss storlek. Ska de bara vara en del av människokroppen så spelar det ingen roll hur stora de är. Ska de egenbröstigt simma över Atlanten så kan de ju vara en fördel om de är så stora som möjligt - då kan man tänka sig att de inte får vara mindre än 2 kilometer i omkrets.
De FÅR alltså vara hur små som helst, men jag föredrar som sagt om jag kan fylla handen med ett bröst. Lite mindre än så är fortfarande jättetrevligt, men när de närmar sig obefintligheten så blir jag inte längre attraherad av dem. Det är inget fel på dem, och jag skulle inte sälja min fru om hon hade så små bröst, men det är inget jag får härdsmälta av.
4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
"Svar 3" +:
Kan jag inte längre få grepp om bröstet så kan det kännas lite för mycket... överväldigande och inte särskilt roligt att leka med. Lite större bröst är fortfarande ok, dock, men när de blir sådär STORA att man, inte ens när man sträcker ut fingrarna så gott det går, kan få någon hållhake på dem då går det över till direkt motbjudande för min del. Fullkomlig avsaknad på attraktion och direkt löjligt, skrattretande.
5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
Små bröst.
6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
"Svar 1" +:
Det skulle inte få mig att välja hennes tråkigare, dummare, men "välbystade" kompis istället. Jag älskar tjejen i frågas personlighet, jag attraheras bara fysiskt av hennes utseende. Hm... det lät klantigt
Kontentan är i alla fall att det är personligheten jag förälskar mig i, inte brösten. Utsidan lockar primärt, insidan får mig att stanna och må bra.