strap on

kajsa

Ny medlem
Kön
Man
hej...kåt kajsa här. pullar mig lite just nu och återkommer till en fantasi..vill så gärna sätta en kille med en strap on.. nån som har erfarenhet?

kajsa

Ny medlem
Kön
Man
jag har frågat och det verkar inte helt omöjligt, men jag vill ändå höra om det är nån som har nåt bra tips eller nåt! och så blir jag garanterat kåt av snacket...

el gardo

Medlem
Kön
Man
ett bra tipps är att han verkligen är med på det först, att det tänder honom vid tanken på det. Sedan att du mjukar upp honom först. Skaffa en butt-plugg för den är mycket bar till det. Vill du ha en stor dong så får du köpa en stor butt-plugg. Med bara lite tid och mycket smek så mjukar man upp rumpan ganska bra och blir redo för att sättas på. Använd asmycket glid, men framför allt, prova i din egen rumpa först så att du vet hur det känns. Jag har inte blivit påsatt men skulle gärna bli det av en flickvän, om hon tände på det. Detta så klart därför att jag lekt mycket med min rumpa och kan njuta mycket av det, att någon annan skulle leka med mej där bak är så tändande, då slipper man ju trötta ut armarna när man försöker nå runt sig själv och penetrera med något. Det är ju där vi har g-punkten.

el gardo

Medlem
Kön
Man
det finns väl nån "straponchicks" sida tror jag. Fantiserade ju om det så jag har kollat in den sidan nån gång. Det finns en film också vet jag....."bend over boyfriend" heter den, fast den kostar ju pengar.

Toppen