Stringkalsonger !!

mr_A

Ny medlem
Kön
Man
Hej !
Jag är en kille som undrar vad ni tjejer tycker om killar som använder stringkalsonger? Snälla svara på detta är ni snälla

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker inte det är snyggt men jag tycker inte heller att det ska påverka dig, eller någon annan, vad vi tycker här, gillar du sådana så använd dem ändå. :)

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Stringkalsonger är nog inte någon storsäljare och det säger kanske en del om hur uppskattat det är......

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Gillar inte det. Men jag tycker å andra sidan inte att det är snyggt med string på tjejer heller. Jo, jag använder string själv, ofta, men jag måste ju säga att jag hellre visa mig naken än i string.

Var på en camping och mannen i tältet bredvid sprang runt med stringbadbyxor, tyckte inte att det var läckert!

Men, som föregående talare påpekade, gillar du det ska du definitivt använda det!

Levlivet

Ny medlem
Kön
Man
Har Du/Ni inte provat string kalsoner så kan jag varmt rekomendera.. Jag har några par och det är jätte skönt speciellt på sommaren under tex jeans.
Jag använder inte string för att vara sexig, tvärtom så tycker jag att utseende mässigt så passar det inte på en killes röv... *ler*
Men däremot så är det jätte skönt när det är varmt...förstår att tjejer gillar string.

Provar man aldrig så får man aldrig veta...

Toppen