Strippshow på gymnasie

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Har sett filmen på YouTube. Det var verkligen inget att se. Det är filmat med en kass mobiltelefon..man ser att det är människor på scen, några tjejer och killar som dansar i underkläder, inget naket.

Ger ungefär lika mycket och kolla på en beachvolleymatch...

norpan

Ny medlem
Kön
Man
Du får tycka att jag beter mig som en hundraåring eller ej - men jag är mest intresserad av hur gamla dessa gymnasieelever är, när du ställer frågan på detta forum![/quote]

Du, det där pratade vi om alldeles nyss i den där groomingtråden. En gymnasieelev är ju i alla fall över 15. Inte sant?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du får tycka att jag beter mig som en hundraåring eller ej - men jag är mest intresserad av hur gamla dessa gymnasieelever är, när du ställer frågan på detta forum!

Du, det där pratade vi om alldeles nyss i den där groomingtråden. En gymnasieelev är ju i alla fall över 15. Inte sant?[/quote]

Jo det är sant! Men dem man söker på detta forum skall vara minst 18 år! Det var därför jag reagerade!

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi får väll hoppas att de är över 18 i alla fall, kan ju hoppas att det var 2orna eller 3orna för de är ju 18 och 19, i alla fall var jag det när jag gick i gymnasiet? :oops:;)

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Du får tycka att jag beter mig som en hundraåring eller ej - men jag är mest intresserad av hur gamla dessa gymnasieelever är, när du ställer frågan på detta forum!

Du, det där pratade vi om alldeles nyss i den där groomingtråden. En gymnasieelev är ju i alla fall över 15. Inte sant?

Jo det är sant! Men dem man söker på detta forum skall vara minst 18 år! Det var därför jag reagerade! [/quote]

Opps, skulle ha läst tråden lite bättre :oops: Men det är ju 18år som gäller här, så det är en av få regler, och den måste man respektera!

Toppen