suga

Marwin

Ny medlem
Kön
Man
En sak kan vi reda ut redan nu och det är att du inte är hetro. Jag fattar inte varför man ofta ser killar skriva "jag vill suga av en annan kille, men jag är hetro" eller "jag hånglade med en kille, men jag är hetro". Det är ju ganska självklart att man inte är hetro utan bisexuell, och det är knappast något att skämmas över.

För att svara på din fråga så kan jag säga att jag verkligen inte vill bli påsatt men att suga av en annan kille skulle inte vara totalt omöjligt även om det inte är direkt lockande alltid. Ibland, ytterst sällan, så kan det komma upp tankar i mitt huvud som rör sig om en trekant med 2 killar och en tjej där även killarna ägnar sig åt sexuella aktiviteter. Men andra gånger så kan samma tanke göra mig direkt äcklad.

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ibland om ömsesidigt runk och sug med en annan kille men inget mer. Kanske nyfiken hetero är en bra benämning.

Corm

Medlem
Kön
Man
Jag räknar ingen som homo eller bi förens personen faktiskt blir kär i någon av samma kön. (Vi får förstås förutsätta att ursprungsvärdet är att vara heterosexuell och kunna bli kär i det motsatta könet).

tzoom

Medlem
Kön
Man
Jag har svårt att runka med andra killar, blir inte direkt kåt då.. Men oavsett vem som tar o runkar av mig med sina sköna varma händer så är det nog gött :)

P

Peepshow-LÅST-

Gäst
Nice, nice

Skulle gärna vilja bli avsugen och suga kuk...

sexsugen78

Aktiv medlem
Ålder
45
Kön
Man
jag tror nästan alla killar fantiserar om att runka/suga någon annans kuk. Själv har jag gjort det många många gånger... Älskar att ha en grov kuk i munnen och även ta satsen. har dock aldrig varit kär i en kille, men lite killsex är ju aldrig fel...

Corm

Medlem
Kön
Man
Själv har jag tröttnat lite på att suga kuk. Jag gillar fortfarande utseendet på kukar (hehe), men att suga är ganska trist.

trollmojj

Ny medlem
Kön
Man
Jag förstår inte detta med att man måste vara nåt speciellt. Jag har haft sexuella erfarenheter med bägge könen, o jag tänder på bisex o homo filmer o bilder! Jag tycker inte man ska säga att man är det ena eller det andra, utan bara flyta med o ta saker för vad det är. Blir man kär i nån av samma kön så kan man väl ändå inte göra nåt åt det.:D

wart

Ny medlem
Kön
Man
jag skulle lätt kunna tänka mig att suga av eller runka och bli runkad och avsugen av en annan kille, men sex går över gränsen

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Jag brukade roa mig med att suga av mig själv för några år sedan. Jag var lite vigare då. Det var vansinnigt upphetsande; suga av och bli avsugen samtidigt! Man vet ju själv bäst vad som är skönt, eller hur? Dessutom älskar jag att bli avsugen, men har bara haft en flickvän som gått med på det - och inte särskilt länge. Hon gillade inte försatsen. Jag fattar inte varför, den är ju söt! Sperman är en helt annan grej!

Idag når jag i bästa fall med tungspetsen. Minns att ryggen brukade behöva bändas tillbaka rätt rejält efter akrobatiken, men det var det tamefan värt! :)

Toppen