Någon mer som är riktigt sugen på sex just nu? [:I]
P placebo Medlem Kön Man 1 november 2007 #3 nja, mår extremt dålig. huvudvärk och illamående. så sex är jag inte sugen på just nu
K kuksaft100 Ny medlem Kön Man 2 november 2007 #8 javisst ar man alltid sugen......smeker min harda stake nu, djavulskt skont...
greven66 Medlem Kön Man 2 november 2007 #10 läst om sex.......tittat på sex......härligt......men att få/ge till nån annan....vore såå jä nice nu......sugen e bara förnamnet.......
läst om sex.......tittat på sex......härligt......men att få/ge till nån annan....vore såå jä nice nu......sugen e bara förnamnet.......
S Scorpio Medlem Kön Man 3 november 2007 #12 Visst är man sugen. Men så har man det inte ställt så man kommer ut. Får hoppas på att man hittar någon vänn istället som man kan snacka lite snusk med över nätet.
Visst är man sugen. Men så har man det inte ställt så man kommer ut. Får hoppas på att man hittar någon vänn istället som man kan snacka lite snusk med över nätet.
JOHN BLACK Aktiv medlem Kön Man 6 november 2007 #13 Någon mer som är riktigt sugen på sex just nu? Klicka för att expandera... ja,jag är