Sugerdaddy och eller sugermom

R

Reborn

Gäst
Detta är något som vi diskuterat en del, känns som det blir vanligare och vanligare.
Och det är i olika former.

Vad har ni för erfarenheter och vad tycker ni om det?

Elyos

Medlem
Absolut inget emot det i någon form. Fri land, fria val. :)

Tycker alla ska göra det de älskar oavsett normer, osv. Om du sen frågar om jag skulle ge mig in i sådan livsstil så beror det helt på situation, person i fråga, osv.

Med rätt person är allt möjligt.

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag anser att det är bra, så länge det sker på lika villkor och mannen och tjejen trivs med det.
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att vara Sugardaddy åt en yngre tjej.

R

Reborn

Gäst
Jag får väl fylla i mina ”erfarenheter” kring detta.
Ska börja med att tillägga, jag har aldrig haft någon sån här typ av relation. Men har pratat med flera och fått förfråga flera gånger.

Vad det gäller yngre tjejer som vill ha sugerdaddy, så upplever jag det som väldigt vanligt.
Men..det som jag märker är det vanlig, är att tjena bara vill ha pengar ibland i utbyte mot bilder enstaka tillfällen dejt/fika/middag. Sen några få som vill ge andra tjänster.
Sen är det inte ovanligt med ung tjej, som vill ha lite pappaförebild i vardagen, helt oskyldigt. Bara hjälp med diverse och sällskap av äldre o trygg man.

Vad det gäller sugermom, så känner jag det är lite mer i det dolda.
Men upplever det blir mer öppet o vanligt.
Ofta någon äldre dam, som vill ha en yngre. Oftast mest som sällskap.
Men även en del medelålders, som vill ha en ung kille som sin toyboy.
Äldsta kvinna jag pratat med, som typ var sugermom, hon var över 80år.

Utan tvekan så blir det vanligare och mer accepterat.

Jag ska inte säga att jag är emot det. Tyvärr är det nog ofta som en tjej inte mår så bra, söker trygghet hos äldre man eller bara pengar och/eller saker.

Nu ska jag inte döma, men jag har väldigt svårt att förstå, hur rätt många män bara kan köpa saker eller ge pengar. Till någon dom aldrig träffat, utan att få något tillbaka.
Inte mer än att man tycker att man hjälper till.

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
Jag har inget emot varken Sugardaddy eller Sugarmom.
För mig hade det underbart att ha en Sugarmom när jag var yngre då jag ofta attraherades av äldre kvinnor.
Sugardaddy skulle jag mycket väl kunna tänka mig att vara, har en kollega i 25års åldern som jag gärna tar den rollen med.

R

Reborn

Gäst
Faller nog tyvärr under prostitution...

Var jag tråkig nu?

Ja om man betalt för sexull tjänst.
Men som jag förstått det, så är det inte olagligt att betala för sällskap, sen är det ju var gränsen dras.
Tror att i denna världen, är det svårt att komma åt folk.
Sen är det ju många som betalar för saker, lite på olika sett.
Sen kan vi addera OF också och övriga tjänster på nätet, där tjejer ofta kan få gåvor av sina följare/daddys.

Men det är väl en ”snyggare” form av en form av prostitution.

Men det som jag upplever, är att det liksom blivit så vanligt och mera öppet.

R

Reborn

Gäst
Vi är ju folkdjur och har alltid sökt efter sällskap, på ett eller annat sett.
Idag är det både lättare och svårare att träffa någon.

Det intressant i detta, som jag upplever och hör.
Det är att, på min tid. Då när jag var 15-25, då fanns det inte på min eller vänners karta, att man skulle ens träffa en tjej som var 40. Även om vi kanske tyckte att hon såg bra ut.
Likaså med tjejer, jag hade tjejkompisars. Dom kunde tycka någon äldre kille var snygg o så. Men inte tanke på dejta.
Nutid, då blir det vanligare med detta.
Killar kan absolut ragga på en 20 år äldre.
Likså med tjejer, som raggar på äldre trevlig o fräsch kille. Som också kan vara 20-30 år äldre.

Visst..just detta är inte sugerdejting. Men vet att det ibland övergått i mer det.

Summa summarum, det har ändrats sig en del i sökande efter sällskap.

Följer det med nyfikenhet på avstånd.
Även om det kittlas i fantasin med ageplay, både uppåt o neråt. Och i fantasin, är det så för många.

Jag har förvisso skrivit i andra trådar med men jag antar att jag och kvinnan jag hyr rum av har någon form utav boytoy/sugarmommy relation eller sådär de kk/halv seriös relation.
Jag är 21 och hon är 70.
Jag träffade denna kvinna för ett antal år sedan när jag praktiserade som roddare/ljudtekniker hon sjöng i en jazzorkester. Hon är väldigt ungdomlig till sitt ätt och har energi som en ungdom.
i vilket fall som helst så började jag läsa på universitetet för ett år sedan och i och med att hon bodde på samma ort och hade plats över så hyrde hon ut rum till studenter, med tanke på hur svårt det är att hitta studentrum så var de ju perfekt.
Resten är historia , vi har haft sex i nästan ett år och de lär så fortsätta så länge jag bor kvar där, hyran är dessutom hälften mot vad de andra betalar.
jag dessutom spenderat förra veckan med henne ute i skärgården , hon har hus där så någon form utav relation har vi

R

Reborn

Gäst
Jag har förvisso skrivit i andra trådar med men jag antar att jag och kvinnan jag hyr rum av har någon form utav boytoy/sugarmommy relation eller sådär de kk/halv seriös relation.
Jag är 21 och hon är 70.
Jag träffade denna kvinna för ett antal år sedan när jag praktiserade som roddare/ljudtekniker hon sjöng i en jazzorkester. Hon är väldigt ungdomlig till sitt ätt och har energi som en ungdom.
i vilket fall som helst så började jag läsa på universitetet för ett år sedan och i och med att hon bodde på samma ort och hade plats över så hyrde hon ut rum till studenter, med tanke på hur svårt det är att hitta studentrum så var de ju perfekt.
Resten är historia , vi har haft sex i nästan ett år och de lär så fortsätta så länge jag bor kvar där, hyran är dessutom hälften mot vad de andra betalar.
jag dessutom spenderat förra veckan med henne ute i skärgården , hon har hus där så någon form utav relation har vi

Låter ju härligt och spännande :love:

Toppen