Svartsjuka som kink?

Greed11

Medlem
Kön
Man
Är det någon annan än jag som har svartsjuka som kink? Jag önskar jag visste allt om min frus ex, för blir vrålkåt av att tänka på att någon annan har nyttja min frus fitta, mun, klätt av henne, slickat henne etc.
Fantisera om att hon ska vara otrogen mot mig just på grund av svartsjukan.

Skulle gärna låta henne få prova på lite andra män i verkligheten. Hon vet om vad jag tänder på. Hon har stängt dörren till att göra det i verkligheten men kan fantisera om det med mig någon gång.

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det någon annan än jag som har svartsjuka som kink? Jag önskar jag visste allt om min frus ex, för blir vrålkåt av att tänka på att någon annan har nyttja min frus fitta, mun, klätt av henne, slickat henne etc.
Fantisera om att hon ska vara otrogen mot mig just på grund av svartsjukan.

Skulle gärna låta henne få prova på lite andra män i verkligheten. Hon vet om vad jag tänder på. Hon har stängt dörren till att göra det i verkligheten men kan fantisera om det med mig någon gång.

Jag tror att du är i väldigt gott sällskap. Jag tänker nästan varje gång på min allra bästa vän och hur han tokknullar min sambo. Jag vill ha trekant, min kompis, min sambo och jag. Jag vill att han ska spruta henne full med sin härliga sperma och sedan får jag tränga in i henne. Men, men... det kommer att förbli en fantasi! (y)

Greed11

Medlem
Kön
Man
Jag tror att du är i väldigt gott sällskap. Jag tänker nästan varje gång på min allra bästa vän och hur han tokknullar min sambo. Jag vill ha trekant, min kompis, min sambo och jag. Jag vill att han ska spruta henne full med sin härliga sperma och sedan får jag tränga in i henne. Men, men... det kommer att förbli en fantasi! (y)
Ja att se sin fru bli knullad av någon annan är vi nog en stor härlig grupp av kåta män som gillar! men just svartsjukan, gillar du att höra om hennes tidigare erfarenheter eller fantiserar om att hon knullar med någon bakom din rygg utan din vetskap?

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Gott att höra hur frun har blivit knullad och nersprutad av andra!
Ser framför mig hon ligger och tar emot kuk och suger. Hur hon tar sperman över sina stora bröst och långt in i sig. Fan så upphetsande

T

Tophat

Gäst
Jag träffade min sambo på en dogging för 15 år sen och vi var 8 män som knullade henne och hon dö våra kukar också oh jag vart heltänd på henne och se dess är vi ett svanbo par och vi älskar sex och att vara nakna och visa upp oss!
Och vi har gruppsex, dogging, partner byte och vi har varit medlemmar i en swinger club PiH.

Lulea

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja att se sin fru bli knullad av någon annan är vi nog en stor härlig grupp av kåta män som gillar! men just svartsjukan, gillar du att höra om hennes tidigare erfarenheter eller fantiserar om att hon knullar med någon bakom din rygg utan din vetskap?
Min teori är att svartsjuka egentligen bara är undertryckt lust. Svartsjuka är den inre konflikt som uppstår när kåtheten krockar med våra inlärda/invanda idéer om tvåsamhet. Dvs når kåtheten krockar med behovet att äga (vilket i sig är omöjligt). Eller kanske ännu rättare: när kåtheten krockar med rädslan att förlora det ägda (med allt vad det innebär). Känslor som man inte riktigt förstår eller kan analysera har ofta större makt över oss än känslor som är begripliga. Därför kan svartsjuka göra en så jävulskt kåt. Så jävulskt kåt att man till och med kan tänka sig att trigga i gång sin partners otrohet.

Toppen