Kalle_L
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Får väcka liv i tråden.,
Aaaahhh... Sååå sprutvänlig!!!
Får väcka liv i tråden.,
Ebba det är en goding det. hon får min kuk att stå som ett spett hon har fått min säd många ggrEbba Busch är min farovit, hon är så läcker
Ebba det är en goding det. hon får min kuk att stå som ett spett hon har fått min säd många ggr
Tror att detta kan vara hennes nya (enda?) försörjningsmöjlighet
Ajaj..jag tror att det skulle få ske med dildo. Jag tror inte att kuken skulle styvna..Räknas det om man skulle vilja hat-knulla Gustav Frigolit för att han gjorde sånt uselt jobb?
undra om hon har en sån hårig fitta? skulle vilja borra in ansiktet mellan hennes ben och känna lukten av hennes fitta
Undrar vilken typ av sex hon går igång på? Jag tror jag måste ringa regeringskansliet och fråga!Lena Hallengren....alltså...jag tänder så på intelligenta kvinnor och hon är dessutom såååååå vacker!
Bild på Lena Hallengren
Hahaha sure. Dildo går bra. Bara den fånige man-pojken inser vad som pågår. Du står redo med dildon medan jag håller hans haka. ”Gustav säg efter mig: ”Jag är en dålig politiker och jag förtjänar det här. ”Ajaj..jag tror att det skulle få ske med dildo. Jag tror inte att kuken skulle styvna..
Gäller bara att hitta de präktiga skalen och knacka fram kåtdjuret... . . precis de där sträng-religiösa är oftast kåtast, detta intygade bl a p-regissören Nic Cramer när jag intade honom då han berättade om sin ungdomskärlek - Carola! Hon hade bibeln under kudden samtdigt som hon knullade som ett vilddjur! Ebba Busch är säkert likadan. Göran Hägglund? Honom skiter vi i . . .