Står att det är fullt. Får se vad som händer.Whereby har börjat köra med att den som skapat rummet måste vara online, annars kan de andra inte gå med i rummet.
Att rummet är fullt måste väl innebära att den som skapat rummet måste vara online också? I andra rum som är låsta måste ägaren av rummet godkänna insläpp, men det verkar skumt att rummet ständigt är fullt....Whereby har börjat köra med att den som skapat rummet måste vara online, annars kan de andra inte gå med i rummet.
Tråkigt som fanAtt rummet är fullt måste väl innebära att den som skapat rummet måste vara online också? I andra rum som är låsta måste ägaren av rummet godkänna insläpp, men det verkar skumt att rummet ständigt är fullt....
Ja. Men det måste väl finnas andra platser att ses på? Cam4 är ju ett ställe men bygger på lite annan princip...Tråkigt som fan
Som sagt, skicka pm så kan vi köra på min wherebyJa. Men det måste väl finnas andra platser att ses på? Cam4 är ju ett ställe men bygger på lite annan princip...
Jo, men jag efterlyser rum där man är flera....Som sagt, skicka pm så kan vi köra på min whereby
Hur då loggat in fyra ggr från samma web? Jag har loggat in många fler ggr och är väl ansluten till samma web. Eller är det något jag inte fattar?Verkar inte vara nån moderator längre på swedenonani. Samt att nån besökare loggat in fyra gånger på sidan från samma web, därför blockerad.