Är det sånt här ni håller på med hela dagarna, titta på unga flickors trosor?
..............................................
Ja sånt håller vi (men inte alla förståss) på med här *L*
Tycker mig höra nått anklagande i dina ord, vet inte vad som i sånt fall chockerat dig.
Är ju själv "tros fetisch" så jag känner igen det Design skriver till 100% och förstår att det primära var aldrig åldern på flickorna/kvinnorna, utan det var åsynen av de lite tabubelagda trosorna i stället, antar att en vagn med medelålders kvinnor kanske på en möhippa eller nått i sexiga trosor och klädda så trosorna delvis synts väckt minst lika heta kännslor...hos Design och mig i alla fall *L*
Forumet heter "Onanera.se" och det är en del av vad vi pratar om här och vi delar med oss av våra tankar och erfarenheter och berikar våra liv och vår onani på det sättet. Men jag har aldrig stött på någon här som inte vetat vad gränsen går för vad man kan säga eller göra, Möjligt att nån annan gjort det, men talar bara av egna erfarenheter.
Men skulle vi ha ett forum om onani där det inte fans ord eller tankar om handlingar som väckte kännslor hos de mest moralfylda mäniskorna, ja då väcktes inga kännslor hos mig heller och forumet skulle vara dött för mig.
Därför är det så bra med internet, det fins ett hav av forum att välja mellan, och man kan lätt välja ett forum som tillgodoser sina egna behov utan att kanske för den delen välja ett forum och i stället försöka anpassa det efter sina egna behov.
Hihi varvade upp lite, kanske var min kännsla jag fick helt fel, och är det så ber jag naturligt vis om usäkt för det men jag har inte skrivit nått jag inte står för i alla fall *L*
Kram alla "Goa" onanissor och onannaner eller vad vi ska kallas