Tandläkaronani

Harvest Moon

Ny medlem
Kön
Man
Manlig eller kvinnlig tandläkare, spelar ingen roll. När jag halvligger, spänd och underlägsen, blir jag tänd. Två gånger har jag knipit mej obemärkt ( hoppas jag ) till orgasm.
Nu är det INTE så att jag tänder när nån rotar med metall i min mun, men jag tror att det är känslan av att vara försvarslös och Möjligheten att han skulle ta mej på brösten. ( om det är en han )
Någon annan som har samma erfarenheter ?

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag blir nästan alltid mer eller mindre upphetsad av tandläkaren. Dels av samma anledning som du beskriver, den där härliga känslan av att vara totalt utlämnad, dels som en metod att fly från obehaget (har tandläkarskräck). Det är inte dåligt vilka fantasier jag kan få om min tandläkare. Hon är otroligt sexig så det är inte svårt. Jag har dock aldrig fått orgasm, det är ju lite svårare att smyga som kille. Dock har jag haft början till stånd ett par gånger, men jag vet inte om hon har märkt något...

När jag var yngre så hade jag en tandläkare med väldigt stora bröst. Oftast så arbetade hon i en sån ställning att det mjuka varma stora brösten vilade behagligt mot min kind. Undrade ofta om hon gjorde det medvetet för att ta bort tankarna från borren eller om hon bara ville retas lite.

Hur som helst, vackra kvinnor i sina vita läckra uniformer är ju alltför oemotståndliga.

Harvest Moon

Ny medlem
Kön
Man
Det är nog en del av tandläkarskräcken som man kamouflerar till något mer behagligt, som du sa, litekinkykille.
Jag har också erfarenhet av stora bröst som behagfullt gnuggas mot kinden, upphetsande även för en tjej (mej).
Tanken är...just det, gör hon det medvetet eller inte?
En manlig tandläkare har ju inget som han obemärkt kan gnugga med, men det känns underbart när han tar med handen mjukt kring mmin haka och lyfter mitt huvud i rätt position. Den varma, torra handen skulle gärna få glida neråt längs halsen.
Men, det är ju fantasier.

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Hmm när jag var hos tandhygenisten senast fick jag en kännsla av att hon medvetet gned sina bröst mot mig. Kanske bara önsketänkande men inte helt fel att tänka på när man kom hem på kvällen och skulle vaxa delfinen.

Professor Gummi

Ny medlem
Kön
Man
Själv gillar jag de sköna latexhandskarna mot mitt ansikte och latexdoften
av dem.. mmmm :) Sen har jag en sexig tandläkare (kvinnlig med stor byst) också :)

Betelgeuse

Ny medlem
Kön
Man
Jep...visst tusan tänder man på tandläkaren...bättre att fantisera om het sex med tandläkaren än att ta bedövning...

...önskar att min tandläkare förstod vad hon gör....något tips på hur jag skulle kunna få henne att vilja ha sex med mig...

Toppen