Telefon

mr me

Medlem
Kön
Man
Hej, jag upptäckte just en sak. Det var så att jag var ensam hemma och satt och smårunkade och tittade på en film (inte en sån film;)) när telefonen ringde och det vissade sig vara ett företag eller något sånt som gjorde en undersökning om snabbmat. Jag ställde up men efter ett tag (kanske 5 sekunder) så "märkte" jag att den person som satt på andra sidan luren dels var en kvinna och dels hade väldigt sexig röst, och då jag redan hade kuken framme så började jag smeka den och efter ett tag så hade jag ett riktigt stånd. Jag blev så okonsentrerad så att jag var tvungen att be henne ta om en par av frågorna. när undersökningen var klar så satte jag mej snabbt på den stol jag sitter nu och runkade som en tokig.

någon som har råkat ut för något likande någon gång?

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
har faktiskt hän...det var någon Sifo undersökning som tog kanske en kvart...gott om tid ;)

Var en kille med som undersökte..började med frågor som ålder mm..sedan mer inriktat på produkter..han skulle bara veta vad som hände å andra sidan luren ....

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
har inte hänt ännu, men är llite rädd för att bli avslöjad. så jag får skaffa en tjej och vi får sitta i varsin ända och smygonanera.:):oops:

Toppen