Testade suga kuk

Mamban

Medlem
Svarade för några år sedan på en annons på BC. En 20 år äldre man sökte yngre kille. Jag var oerfaren och fastnade för att han var noggrann med kondom. Jag hade testat att runka och bli runkad av gubbar innan.

Vi möttes upp på gatan och han visade upp mig till en bastuavdelning som kunde bokas av hyresgästerna. Väl inne lät vi våra kläder falla, jag hade lånat ett par små, små stringtrosor av min sambo som nätt och jämt dolde min kuk. Jag styvnade väldigt fort och kuken tittade glatt ut samtidigt som stringen skar in mot anus på ett härligt skönt sätt. Gubben verkade gilla vad han såg och började runka min kuk. Ganska snart rullade vi på varsitt gummi på kukarna och la oss i en 69:a. Det var faktiskt riktigt häftigt att få suga på en kuk. Han gjorde ett tafatt försök att knulla mig, känslan av en varm kuk mot rumpan var dock riktigt trevlig. Vi runkade och sög varandra tills vi kom i våra kondomer. Sen var det tack och hej :)

Jag vet att många avskyr kondomer. Jag har dock ända sedan jag var tonåring snudd på tänt på kondomer. Lyxrunkar nästan alltid med kondom och tar varje möjlighet till att bli sugen eller knulla med ett gummi på. Gillar känslan av att den sluter om kuken. Själva satsen sprutar jag dock mer än gärna över någon (Gärna ansiktet ;))

Toppen