Tjejer, suga upp från slak?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Tjejer, när ni ska ge oralsex, vill ni då att kuken ska vara hård, eller vill ni suga upp den från slak? Är det upphetsande att känna hur den växer i munnen?

123fyrasju

Medlem
Ålder
43
Kön
Kvinna
Tjejer, när ni ska ge oralsex, vill ni då att kuken ska vara hård, eller vill ni suga upp den från slak? Är det upphetsande att känna hur den växer i munnen?

Jag börjar gärna från slak. Upphetsande att känna hur den blir hård.

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Så här som kille så måste jag säga att det är absolut skönast om tjejen suger den från slakt tillstånd, men oftast så blir kuken hård så fort tjejen börjar visa sina intentioner... Lite tråkigt är det ju men det kunde ju vara tvärt om oxå;)

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Så här som kille så måste jag säga att det är absolut skönast om tjejen suger den från slakt tillstånd, men oftast så blir kuken hård så fort tjejen börjar visa sina intentioner... Lite tråkigt är det ju men det kunde ju vara tvärt om oxå;)
Medhåll! I alla fall är det en förbaskat trevlig upplevelse. Fast om man inte är på vippen att somna så är det helt sant att den stelnar väldigt fort. Den vet väl lite för väl vad som vankas :).

Fast att bara få hela bringan kysst "på vägen ner" är minst lika trevligt. Väntan och vetskapen om vad som komma skall är otroligt upphetsande.

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Kan inte säga att jag gillar konsistensen på en slak kuk speciellt, tycker nästan de är lite läskiga, så jag måste faktiskt säga tvärtemot de andra här i tråden, gillar bäst att suga den från att den är hård.

Toppen