Tjejer! Vad går ni igång på? ;)

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Om ni får berätta själva, vad får er att gå igång på 110%? Vad kan få er puls att stiga och hela er kropp och sinne att vilja en endaste sak, precis här och nu! Kan det vara en lätt smekning på ett speciellt vis, en sådan där lätt kittlande beröring som är som till bredden laddad av elektricitet. Eller är det kanske ett sammetslent ord viskandes tätt intill dig i ditt öra?

Kort och gott! Vad får just DIG att gå igång! Låt er fantasi eller verklighet flöda!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag kan bli alldels matt av upphetsning genom att någon lyfter bort mitt hår och kysser mig i nacken...

eller att någon ställer sig bakom mig och jag känner ett hårt stånd tryckas mot min rumpa...

eller att titta på en man som onanerar...

eller bara rätt ord i rätt ögonblick;):p:p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag kan bli alldels matt av upphetsning genom att någon lyfter bort mitt hår och kysser mig i nacken...

eller att någon ställer sig bakom mig och jag känner ett hårt stånd tryckas mot min rumpa...

eller att titta på en man som onanerar...

eller bara rätt ord i rätt ögonblick;):p:p
håller med...nu blev jag kåt igen.
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag kan bli alldels matt av upphetsning genom att någon lyfter bort mitt hår och kysser mig i nacken...

eller att någon ställer sig bakom mig och jag känner ett hårt stånd tryckas mot min rumpa...

eller att titta på en man som onanerar...

eller bara rätt ord i rätt ögonblick;):p:p
håller med...nu blev jag kåt igen.

Det kallar jag rätt ord i rätt ögonblick;):p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Något som får mig att gå igång ordentligt, är när man hånglar lite med en kille, eller inte ens det, man kanske bara dansar och man känner att han blir hård innanför byxorna...Det är något som gör mig väldigt upphetsad...

men sen bara mysiga saker, om man ligger och ser film med sin kille och han smeker ryggslutet och lite av rumpan... jag glömmer alldeles helt bort filmen... mmm, nu blev jag på bättre humör...:oops:
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Något jag verkligen älskar är att ta en dusch med en kille.
Hela duschen blir till ett förspel, där vi tvålar in varandra...
Sedan att ha honom bakom mig, känna hans stånd mot rumpan, låta honom smeka mina bröst, kyssa mig i nacken, nafsa mina öron...
Varför inte snällt börja smeka min mus?...
Leka snällt med clittan...,
Jag kan ha en hand bakom mig och sakta smeka hans kuk...
Klämma sakta på hans (helst rakade) pung...
Hmmm....
Får han riktig igång mig så kanske jag går ner på knä och slickar pungen och sakta sugen kuken...

Underbart att avsluta duschen med att han tränger in i mig bakifrån, medan han trycker mig mot duschväggen...
Gärna även analt...
;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Något jag verkligen älskar är att ta en dusch med en kille.
Hela duschen blir till ett förspel, där vi tvålar in varandra...
Sedan att ha honom bakom mig, känna hans stånd mot rumpan, låta honom smeka mina bröst, kyssa mig i nacken, nafsa mina öron...
Varför inte snällt börja smeka min mus?...
Leka snällt med clittan...,
Jag kan ha en hand bakom mig och sakta smeka hans kuk...
Klämma sakta på hans (helst rakade) pung...
Hmmm....
Får han riktig igång mig så kanske jag går ner på knä och slickar pungen och sakta sugen kuken...

Underbart att avsluta duschen med att han tränger in i mig bakifrån, medan han trycker mig mot duschväggen...
Gärna även analt...
;)


Mmm! Mums me like:p:p;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Först och främst går jag igång på att veta att jag tänder min karl...:p Hos mig sitter det mesta i hjärnan....Med tanke på att jag har en lekkamrat jag träffar enbart för att ha sex så är det inte stillsamt hemmamys i soffan som gäller när vi ses.

Jag tänder på alla cylindrar på att HAN tar för sig, kysser, nafsar och biter lätt, raspig skäggstubb mot len hud, fingrar som smeker först men blir mer och mer krävande, utanpå och innanför kläderna, klara direktioner eller order om vart min mun och mina händer skall vara, och framför allt så blir jag våt som Lake Victoria av att höra att han njuter av vad jag gör...:p
 
Toppen