Tjejer , visa vad ni har då ? :D

duschrunkarN

Ny medlem
Kön
Man
Tjena alla glada onanister , jag här märkt att det finns en del trådar där killar lägger ut bilder på sin kuk, det är vell härligt å så (<-- min kuk till höger) . Men är det inte dags att ni tjejer också skickar in bilder på antingen er fitta eller era bröst eller rumpa ? :D Det vore faktiskt väldigt kul :) , Nån mer som håller med mej ???

Ha de bra...

Ålder
40
Kön
Man
Tycker det där var ett ganska korkat, oförstående och meningslöst machoinlägg som tamig fan bara kan komma från en kille...och nu svarade även signaturen "blatte"...

Om tjejerna gillade att göra det som du beskriver så hade de oxå gjort det. Det är sånna som du som gör att det är typ 94 % killar här...

Åh, jag blir så less...!

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tjena alla glada onanister , jag här märkt att det finns en del trådar där killar lägger ut bilder på sin kuk, det är vell härligt å så (<-- min kuk till höger) . Men är det inte dags att ni tjejer också skickar in bilder på antingen er fitta eller era bröst eller rumpa ? :D Det vore faktiskt väldigt kul :) , Nån mer som håller med mej ???

Ha de bra...

Alla har så klart rätt till sin åsikt! Själv tittar jag helst på kukar så jag är nöjd som det är:)

Toppen