Tjejers g punkt?

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Den sitter inne i fittan, på "väggen" som är framåt finns det en lite skorvigare punkt, det är g-punkten. Enklast att känna den är att sticka in fingret framifrån och söka med fingerspetsen...

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
?? Skulle inte en skommentera, men kan inte låta bli...

"G-Punkten", sitter på olika ställen på olika personer....
Finns dessutom inte just en speciell punkt där vi kvinnor blir våta å kåta. De är en kombination!

"Learning By Doing!" ;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hejsan!

Undrar vad alla g-punkter i blomman sitter på tjejen?
Villl ju tillfredställa min tjej till max:)

Mvh Alex

Hej Alex!

Hoppas att du är 18 år?

Om du vill tillfredställa din tjej till max så är det bästa sättet att fråga just henne var hon tycker att det är skönast att du smeker henne.

Om hon har svårt att svara på det, så kan ni leka er fram till svaren... "Smek och känn" heter leken:)

Att uppnå högsta möjliga tillfredställelse på kortaste tid som möjligt ger sällan det bästa resultatet på sikt:love:

Lycka till! Bara det faktum att du frågar - är ett steg i rätt riktning!

Styvibrallan

Ny medlem
Kön
Man
?? Skulle inte en skommentera, men kan inte låta bli...

"G-Punkten", sitter på olika ställen på olika personer....
Finns dessutom inte just en speciell punkt där vi kvinnor blir våta å kåta. De är en kombination!

"Learning By Doing!" ;)

Aa:) j men tänkte att kunde ge några tips på var kasnke på var man kunde hitta nånn, har hittat några redan:p:)

Styvibrallan

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan!

Undrar vad alla g-punkter i blomman sitter på tjejen?
Villl ju tillfredställa min tjej till max:)

Mvh Alex

Hej Alex!

Hoppas att du är 18 år?

Om du vill tillfredställa din tjej till max så är det bästa sättet att fråga just henne var hon tycker att det är skönast att du smeker henne.

Om hon har svårt att svara på det, så kan ni leka er fram till svaren... "Smek och känn" heter leken:)

Att uppnå högsta möjliga tillfredställelse på kortaste tid som möjligt ger sällan det bästa resultatet på sikt:love:

Lycka till! Bara det faktum att du frågar - är ett steg i rätt riktning!

Vf hoppas du jag är 18 år då? haha, vill bara säga att leken funkar perfekt har redan hittat en del punkter:cool:

Toppen