Träna uthålligheten?

Maccer

Ny medlem
Kön
Man
När jag kollar på porr och runkar brukar utlösningen komma alldeles för tidigt, jag vill kunna hålla på längre och därmed kunna spruta en större sats. [}:)] Kan man på nå't sätt träna så att man håller längre?

Bluesman

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
:)

Oh ja!

Övning ger färdighet som det heter, och det gäller även här. Så fort du känner att du är nära är det bara att ta det lugnare eller ta bort handen helt och hållet tills du känner att det inte är någon ¨fara¨, då är det bara att fortsätta.

Själv kan jag hålla på utan större problem 5-6 timmar med att surfa runt ¨enhändigt¨ tiils
jag tycker att det räcker, och då spruta med bra känsla, gäller bara att se till att man har ett bra glid/smörjmedel annars har man garanterat ont ett par dagar efteråt!

Men misströsta inte varje utlösning är ju skön och du skaffar ju större och större erfarehet för varje gång.

Bluesman

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
:D
Lycka till, du har en trevlig tid framför dig, lär dig mer och mer!

Igår tog jag det lite lugnt, bara 4 timmar, man är gräsänkling nu i 2 veckor så det blir
minst en om dagen.:cool:

Fittsork

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Säger som bluesman och kan som bluesman (6 timmar).
Gör inte som jag gör ibland.
Sitter några timmar. Efter att jag kommit så kan jag bli lite kåt igen pga det långa runkandet. Så jag gör det en gång till lite snabbt.
Sen kan jag sitta och titta på lite bilder igen och det slutar med ännu ett sprut.
Tror du kan gissa vad som händer efter alla dessa ggr UTAN glidmedel...

G

Guest

Gäst
Vet inte men du får väl undvika att runka med glidmedel om du nu gör det.

Och sen start-och-stopp-metoden. När du känner signalerna på att komma så avbryt. Pausa minst en halv minut innan du börjar runka igen. Man kan inte vänta med att stoppa tills orgasmen och att man känner sperman komma. Då är det för sent. Stoppa direkt så fort pungen börjar dra ihop sig.

Ja fick alltid runka torrt för några år sen eftersom jag sprutade för fort om jag körde med glidmedel

När jag kollar på porr och runkar brukar utlösningen komma alldeles för tidigt, jag vill kunna hålla på längre och därmed kunna spruta en större sats. [}:)] Kan man på nå't sätt träna så att man håller längre?

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Förstår inte riktigt det här med att "träna". Instruktionerna lyder i stil med "när du känner att du ska komma så ta det lugnare eller sluta runka ett tag"...

Har jag missat nåt eller? Vill man inte komma i det ögonblicket så slutar man ju runka, inget som hjälper en att bli mer uthållig i sängen, bara nåt man gör för att inte komma just då. Samma när man har sex. Är man nära att komma slutar man jucka, men det är ingen lösning om man gång på gång behöver sluta jucka för att inte komma.

Finns det någon lösning som faktiskt gör att man inte kan komma snabbt? Som fördröjande salva exempelvis, fast mer naturligt?

Toppen