Trevligt det låterLigger i badet med ett glas whiskey och kuken mår hur bra som helst i det varma vattnet
Den fittan skulle man vilja seMin fitta är väldigt blöt och kåt och skriker efter att få orgasm
Hoppas att du kan få en skön orgasm, Babygirl. Antingen på egen hand, eller med hjälp. Hoppas att du får vara riktigt avslappnad, o njuta länge.Min fitta är väldigt blöt och kåt och skriker efter att få orgasm
Mmmm, låter helt underbart att bygga upp kåtheten så länge.Kuken är hård nu. Är nyduschad o ligger naken i sängen.
Har edgat, runkat, o smekt kuken i en vecka nu..... det kommer att bli en enormt sats.
Jag sprutar mycket i vanliga fall, o när jag har dragit ut på det länge, så kommer det 8-10 jättesprut. Ligger jag ner, så brukar första satsen landa ovanför huvudet på mig, o resten i ansiktet, på bröstet, o på magen.
Blev det nån skön avsugning?Blir ett lunchrunk på hemmakontoret även idag så kuken ligger hård i högerhanden just nu. Med lite tur upptäcker sambon mig och bjuder på en avsugning
Det är det Det är så skönt att dra ut på detMmmm, låter helt underbart att bygga upp kåtheten så länge.
Låter helt i min smak. Att edga en dag eller två är så sköntDet är det Det är så skönt att dra ut på det
Ja, det är på sätt som att man bygger upp en enorm kåthet - jag tycker att sprutet blir mycket intensivare när man varit kåt i flera dagar innan man sprutar; det känns i hela kroppen när jag kommrrr, det susar i skallen, o hela kroppen skakarLåter helt i min smak. Att edga en dag eller två är så skönt
Mmm riktigt läckertLöpartajts på, inga kallingar, kuken hård, tvingar ner den mellan låren och känner hur den gnider skönt mot lycran.