Nicke C
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Underbart skönt. En härlig syn skulle det vara att se dig smeka din inoljade fitta.Det låter skönt, det blir en repris här nu strax.
Underbart skönt. En härlig syn skulle det vara att se dig smeka din inoljade fitta.Det låter skönt, det blir en repris här nu strax.
Ååå va najs, ja laddar för å få ett par Tim smektid i em,Äntligen får min kuk den uppmärksamhet som den förtjänar. Med metallringen på plats runt kuk och pung får den smaka på kukvibratorn allt emellanåt så nu mår vi underbart bra. Oljelek gör inte saken sämre. Varit när flera gånger men så skönt att dra ut på njutandet. Dagen är vikt åt onani
HärligtSitter på min sköna dildo på en stol. Dildon når djupt in och det är underbart att rida den. Våt och oljig. Gott liv!
Mmmmmm låter helt underbart, våt kåt och oljigSitter på min sköna dildo på en stol. Dildon når djupt in och det är underbart att rida den. Våt och oljig. Gott liv!
Låter riktigt skönt. Man skulle bytt plats med dildo. Då hade du blivit välsord på insidan.Sitter på min sköna dildo på en stol. Dildon når djupt in och det är underbart att rida den. Våt och oljig. Gott liv!
Skönt för dig med en oljig dildo, hoppas den är stor och fin. Älskar själv att rida på stora dildosar när hustrun inte är hemma.Sitter på min sköna dildo på en stol. Dildon når djupt in och det är underbart att rida den. Våt och oljig. Gott liv!
MmmSitter på balkongen med en kopp te, låter morgonrocken glida åt sidan, så skönt att känna kuken växa och runka i det fria och veta att ingen ser egentligen vad jag gör.
Samma här…Skönt för dig med en oljig dildo, hoppas den är stor och fin. Älskar själv att rida på stora dildosar när hustrun inte är hemma.
DetsammaVill önska alla en riktigt skön midsommar. Och hoppas att dom som vill ha kuk får det. Och vi som längtar efter fitta får det. Själv ska jag runka av mej just nu. Är ett skönt alternativ det med.