Härligt!
För lite mer än 30 år sedan bodde jag och min lite dominanta sambo centralt i en storstad. Vi bodde på våning 4 och rakt över gatan låg lärarrummet på en skola. Några gånger tvingade hon mig att stå i köksfönstret medan hon runkade mig bakifrån och förnedrade mig verbalt. Vid åtminstone 3 tillfällen stod det fröknar och tittade på när jag sprutade på köksfönstret. Min sambo var 19 och jag var 27 men hon var en naturligt dominant kvinna. Hon var ju anonym men jag stod där för alla att beskåda. En gång runkade hon mig så att jag fick lägga satsen i frysdisken på den lokala ICA. Ytterligare en gång fick jag skämmas när hon fick mig att komma i ett par byxor hon tvingade mig att prova på NK.
Sedan hade vi en massa uteknull där folk såg oss utan att hon brydde sig nämnvärt. Det var tider!
Just det! Jag har nog skrivit det tidigare i annan tråd men hon var besatt av att sex i sina föräldrars säng och det skulle alltid avslutas med att jag lade satsen på hennes mammas kudde. Hon kom inte så bra överens med henne och det tände henne att tänka på att hennes mamma låg med ansiktet i min sperma..