trosrunk eller navelsprut

skönrunk

Ny medlem
Kön
Man
nån mer som gillar att spruta på en tjejs trosor då hon har dom på sej?
eller att spruta i hennes navel, helst piercad navel.
jag tycker det är skönare än att knulla henne.

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
nån mer som gillar att spruta på en tjejs trosor då hon har dom på sej?
eller att spruta i hennes navel, helst piercad navel.
jag tycker det är skönare än att knulla henne.

Helt klar är det bland det skönaste som fins att få spruta sin sperma över hennes sexiga trosor och se sperman rinna ner mellan hennes ben!:p:p:oops:

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
personligen älskar jag bara att få komma på/över min älskling, var jag sprutar spelar inte så stor roll men i munnen är ju aldrig fel;)

skönrunk

Ny medlem
Kön
Man
munnen är ju helt klart skönt, men jag gillar att se sperman rinna på tjejens kropp, näst bäst är att ha pungen på hennes högra bröst och att runka själv medan hon pullar och så avsluta med att spruta över hennes andra bröst då jag trycker pungen hårt mot andra bröstet.

skönrunk

Ny medlem
Kön
Man
jo det är ju helt underbart att göra åt varandra, en annan är att dildoknulla henne medan hon leker med kuken. är ju suveränt att se den glida in i musen medan hon suger åt mej.

kompissex

Ny medlem
Kön
Man
nä det är sant, jag erkänner att jag oxå runkat av mej i trosor, till och med slickat i trosor, och det var både gott o skönt.

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
nä det är sant, jag erkänner att jag oxå runkat av mej i trosor, till och med slickat i trosor, och det var både gott o skönt.
Ja där ser du..;) Livet bjuder många sköna varianter och även jag gillar att knulla med min tjej men behöver även runka ibland det är liksom två olika sorters behov som uppfylls hos mig..:oops::oops:

kompissex

Ny medlem
Kön
Man
du verkar vara lite som jag, jag träffar 5 tjejer som jag har sex med, min egen o fyra gamla kompisar, träffar dom en o en så du inte missförstår mej.
så det blir ju mycket knull men jag runkar 2 gånger om dan iaf.
oftast till bild eller film, min tjej o jag är särbo, så jag kan titta på film o runka av mej hemma.

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
du verkar vara lite som jag, jag träffar 5 tjejer som jag har sex med, min egen o fyra gamla kompisar, träffar dom en o en så du inte missförstår mej.
så det blir ju mycket knull men jag runkar 2 gånger om dan iaf.
oftast till bild eller film, min tjej o jag är särbo, så jag kan titta på film o runka av mej hemma.

Jo det verkar skönt men jag får vara lite försiktigare för vi bor ihop och jag tror inte hon skulle gilla mina utsvävningar här på onanera och hon skulle defenetift bli förolämpad av att jag runkar oxo for hon skulle nog se det som att jag inte tyckte att hon duger men så är det ju inte..

kompissex

Ny medlem
Kön
Man
nej så är det ju inte, men jag måste runka ändå.
ibland tycker jag det är skönare än att knulla.
jag o tjejen har sex rätt ofta men vi knullar inte alla gånger.
hon njuter av att springa näck i sin lägenhet då jag tittar på o får stånd, sen kommer hon fram o runkar av mej innan jag ens hinner ta henne på musen.
hon säjer att ibland så orkar hon inte knulla utan bara runka av mej.
hon gillar att se mej spruta o njuta, säjer att det drar i fittan då hon ser mej komma, har du oxå det så?

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja precis men min tjej vet ju att jag blir helvild av att hon klär sig i sexiga undisar så hon gör det ganska ofta men som du skrev så leder det inte altid till att vi knullar utan det blir lika ofta annan sex tillsammans:oops:
(och jag är ju glad för det):p

kompissex

Ny medlem
Kön
Man
Ja precis men min tjej vet ju att jag blir helvild av att hon klär sig i sexiga undisar så hon gör det ganska ofta men som du skrev så leder det inte altid till att vi knullar utan det blir lika ofta annan sex tillsammans:oops:
(och jag är ju glad för det):p
fick du mitt mess?

Toppen