Tvtips Världens största penis

Goboy

Medlem
Kön
Man
21:55 Kanal 5
Världens största penis
Amerikansk dokumentär från 2005. En stor penis ses som ett tecken på virilitet och manlighet. De som varit lyckliga nog att bli väl utrustade hyllas av båda könen och av alla sexuella inriktningar. Storleken spelar roll, men inte på det sätt som de flesta av oss kanske tror. Ibland är det ett stort problem att ha en stor penis.

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Bra program som sa att storleken inte är allt. Well, att se på en stor kuk etc, men att leva med en kuk på dryga 30 cm. Fick en att inse att man e stolt över vad man själv har. :D

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmm… bra fråga. Den ena var jag inte beredd på :)

Well, aningen större än "normalt", enl tv-programmet (16 cm), nämligen 20-21. 21 när den är så hård att det gör ont, så 20. Kändes lite löjligt hur de målade ut den där gubben med sin kuk på 20 som beskrevs som ett monster av frun. Och de enorma problem han haft. För så jävla stort e det inte och jo, jag e stolt över kuken min. Gillar den. Men så ska det väl vara. :)

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Är bara nyfiken..

Hur stor är din? Är du stolt över den?
Om inte, varför?

Den är tillräckliga 19 cm. Självklart är jag stolt över den, varför skulle jag inte?
Jag är allmänt stolt över mig själv hela tiden, och kuken är väl killarnas flaggskepp på sätt och vis? [:eek:)]

heimat

Medlem
Kön
Man
Lundalife> Han som hade frun där hade väl en kuk på 30 centimeter om jag ej minns fel en var 20 när han var i tonåren.

Måste va jobbigt att ha 34 centimeter kuk måste jag säga men som dom påtalade så ger sex dom inte så mycke eftersom dom inte får in så mycket av den.

Är rätt nöjd med mina 18cm. Nån cm till hade väl inte skadad men den funkar finns o ingen har klagat. Skulle dock önska den var större när man inte har stån för ibland ser den klen ut :)

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag dyker då in på blyga 16cm. Perfekt enligt deras medel då alltså. Räcker bra för mig får jag väl säga.

Stolt och stolt, skäms inte för den i varje fall.

brutacks

Ny medlem
Kön
Man
jag missade programmet, går det i repris ?

jag är nöjd med min kuk!
16,8 cm vid stånd, tog fram linjalen nyss,
det var flera år sedan jag mätte den,då med kompisar,
blev lite inspirerad att kolla eftersom jag missade
programmet....

webcamkillis

Ny medlem
Kön
Man
Tycker att allla här som har runt 16 ska vara skitnöjda, dessutom sätter jag en peng på att ni som har 16 avtagligen liggger bra i statistik här.

Det slår mig ganska ofta när man ser bilder här att kukar som sägs vara 19 ser väldigt mycket ut som andra som sägs va 15.

Som sagt, de flesta ljuger även här så var stolta!

Krister

Medlem
Kön
Man
Det är så mycket som påverkar synintrycket av hur pass lång en kuk är. Det är skillnad på hur pass mycket hår man har, tjockleken på den, storleken på pung o testiklar, om man är smal eller tjock (stor mage gör ju att den liksom sjunker in i kroppen), om man är kort eller lång. Jag har sett både i verkligheten o på bild samt min egen och intrycket varierar trots att de enligt uppgift ska vara lika stor (liten) som min egen. Vissa dagar tycker jag att min ser riktigt skaplig ut för att andra dagar o speciellt om jag ser min på foto så ser den mycket kortare ut.
Jag är över medel med mina 17 cm. Jag VET att den duger, att den fungerar helt perfekt att ha sex med. Jag kan t o m ibland känna att något slår emot ollonet när jag ligger med en tjej, troligen livmodertapp eller spiral.

Så till alla killar:
Vare sig ni har 10, 15, 20 eller ännu längre det fungerar att ha sex. även om man har kortare så fungerar det. NJUT av samvaron med din partner istället för att bekymra dig om storleken.

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Jaha… Men ok och tack för det klargörandet heimat! :)
Tyckte väl det var lite väl oroligt från fruns håll att klanka så på hans 20 cm. Blev aldrig klok på om hon njöt eller bara lärt sih knipa käft. Jag var liksom glad att jag slapp vara i hennes kläder :eek: Hon kan gärna ha honom för sig själv.

But thanks anyway. Missade helt att hans var över 30…

Benster112

Medlem
Kön
Man
Fan jag missade det.

Krister har helt klart TÄNKT.
Håller helt med honom.

Min kuk e 18.5 - och jag tycker att den ser liten ut ibland.
Men jag är helt klart nöjd. Men jag inser också att självkänslan är viktig.

Jag tror man nog bryr sej mest om sin egen storlek. Själv skiter jag totalt i hur stor eller liten min partners kuk är. Bara den är hård och redo när det väl gäller.

De som bara går efter XXL kukar - så kallade "size queens" är förmodligen en samling riktigt ensamma människor...

Toppen