Originally posted by mackan23
låter ni tjejer lika mycket när ni onanerar som när ni har sex, eller är man tystare då???
mackan
Originally posted by tuvalu
Jag låter nästan inte alls när jag har sex och definitivt inget alls när jag onanerar, men det är ju olika från person till person hur mycket man låter.
Alltså, jag är helt tyst när jag onanerar, inte ett ljud kommer från min mun. Jag har till och med fått en orgasm som fick hela kroppen att krampa och det enda som hände var att jag flämtade till. Tror att jag lärt mig att onanera tyst och gjort det i så många år att det sitter djupt. Jag antar att det kommer bli en rätt go upplevelse när man ger efter med ljud o allt...Originally posted by mackan23
låter ni tjejer lika mycket när ni onanerar som när ni har sex, eller är man tystare då???
mackan
Originally posted by haddock9
När man inte låter så är det ju kontrollerat... När det går för en är det inte så kontrollerat och man låter en del.. Tjejer som inte låter alls är ju inte så kul, jag blir upphetsad av att höra när tjejen låter.. Dock ej ngt porrfilmsstön för det är mest pinsamt...
Originally posted by Fröken Höger
Låter nog lite mindre när jag onanera. Men jag låter nog oftast iallafall och blir själv mer kåt om jag får lov att låta. Konsigt det där...