Umgås nakna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det nån som finns geografiskt rätt och vill testa så skicka dm.
Har testat tidigare men faller ofta på att min motpart är mer gay än vad man påstår. Typ börjar med kärleksfull beröring eller försök till kyssar :cautious:
Då blir det kokt spagetti och tack o hej.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Är det nån som finns geografiskt rätt och vill testa så skicka dm.
Har testat tidigare men faller ofta på att min motpart är mer gay än vad man påstår. Typ börjar med kärleksfull beröring eller försök till kyssar :cautious:
Då blir det kokt spagetti och tack o hej.
Sådant måste man ha kommit överrens om innan träff. Jag tycker också det är jobbigt med kyssande män. Det finns bara ett par män som jag kysst medvetet och där kemin stämmer. Annars tycker jag kyssar hör hemma med en kvinna.
Jag är bara light bi, så det är runk och ev sug som gäller för mig...
 
D

Deleted member 72491

Gäst
Är det nån som finns geografiskt rätt och vill testa så skicka dm.
Har testat tidigare men faller ofta på att min motpart är mer gay än vad man påstår. Typ börjar med kärleksfull beröring eller försök till kyssar :cautious:
Då blir det kokt spagetti och tack o hej.
Det har hänt mig med. Hade kontakt och träffade en som jag ville testa runk men då kysste han mig på kroppen. Kom undan med att säga att jag hade en busskörning som väntade
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Vore skönt med en nakenträff i grupp. Haft en träffar på tre några gånger och det var härligt. De andra var äldre än mig och vi var nakna under eftermiddag/kväll.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Sådant måste man ha kommit överrens om innan träff. Jag tycker också det är jobbigt med kyssande män. Det finns bara ett par män som jag kysst medvetet och där kemin stämmer. Annars tycker jag kyssar hör hemma med en kvinna.
Jag är bara light bi, så det är runk och ev sug som gäller för mig...
Det är när kåtheten tar över som man märker människors verkliga läggning. Under mina 15-20 år som binyfiken/bi-light så har jag märkt att det är väääldigt många gaykillar eller motsvarande som låtsas vara på min nivå.
Men det genomskådar jag direkt numera.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det har hänt mig med. Hade kontakt och träffade en som jag ville testa runk men då kysste han mig på kroppen. Kom undan med att säga att jag hade en busskörning som väntade
Kyssar på kroppen tycker jag är ok. Och när någon suger och slickar på bröstvårtorna. Vill man få kuken avsugen så är det inte värre att bli kysst lite varstans. Men kyssar mun mot mun är känsligare. Då måste kemin stämma till fullo. Min bäste runk o sugpolare som jag haft, vi roade oss med att ge så mkt saliv fram o tillbaka mellan våra munnar som vi kunde. Det var en upphetsande känsla. Men skulle aldrig göra det med vem som helst...
 
D

Deleted member 72491

Gäst
Kyssar på kroppen tycker jag är ok. Och när någon suger och slickar på bröstvårtorna. Vill man få kuken avsugen så är det inte värre att bli kysst lite varstans. Men kyssar mun mot mun är känsligare. Då måste kemin stämma till fullo. Min bäste runk o sugpolare som jag haft, vi roade oss med att ge så mkt saliv fram o tillbaka mellan våra munnar som vi kunde. Det var en upphetsande känsla. Men skulle aldrig göra det med vem som helst...
Okej trevligt det lät
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Kyssar på kroppen tycker jag är ok. Och när någon suger och slickar på bröstvårtorna. Vill man få kuken avsugen så är det inte värre att bli kysst lite varstans. Men kyssar mun mot mun är känsligare. Då måste kemin stämma till fullo. Min bäste runk o sugpolare som jag haft, vi roade oss med att ge så mkt saliv fram o tillbaka mellan våra munnar som vi kunde. Det var en upphetsande känsla. Men skulle aldrig göra det med vem som helst...
För mig slaknar kuken av försök till kyssar. Så att sug skulle va likställt med kyssar får så klart stå för dig.
Inget man kan styra över.
 
D

Deleted member 72957

Gäst
Jag är gay, men till och med för mig är kyssar på munnen lite känsligt. Det är för mig mer intimt och "personligt" än sex förövrigt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
För mig slaknar kuken av försök till kyssar. Så att sug skulle va likställt med kyssar får så klart stå för dig.
Inget man kan styra över.
Kyssar lite varstans på kroppen, skrev jag att jag jämställer med att bli avsugen. Jag menar att få någon annans saliv på sig är inte så farligt. Kyssar mun mot mun är en annan sak….
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Kyssar lite varstans på kroppen, skrev jag att jag jämställer med att bli avsugen. Jag menar att få någon annans saliv på sig är inte så farligt. Kyssar mun mot mun är en annan sak….
Alla är olika. För mig slaknar kuken så det funkar det inte alls. Går ju heller inte att resonera om. Det är som det är.
Om du blir tänd av det så är du säkert bara mer gay än vad jag är :)
 

CarlT

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Något jag är mycket intresserad av. Att hitta en stadig runk/sug/naken-polare är en av huvud anledningar till att jag är med på sidor likt denna. Helst någon där personkemin är så pass stark att vi utöver det kan umgås kontunierligt som vanliga polare. Hade en vän under tonåren som jag upptäckte onani tillsammans med, han som lärde mig runka: vi började med att sitta bredvid varandra och runka och jämföra sedan eskalerade det till avsugningar och frotting. Vi umgicks gärna nakna så fort tillfälle gavs. Vi håll på från mellanstadiet fram tills första året på gymnasiet då vi gled ifrån varandra. Har saknat det sedan dess men aldrig riktigt kommit till skott med att göra ett riktigt försöka få till en liknande vänskap som vuxen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen