Underbar kärlek med lite sanning i

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Upprinnelsen till denna historia var att Ann avslöjat sin mans otrohets affär med minst en annan kvinna, vilket medförde ett trauma för henne. Hon sökte tröst hos Lars, en 10 år äldre kollega som hon jobbade tillsammans med i ett styrelse uppdrag. Vid ett av styrelsemöten vid Djurö Konferens och Spa, öppnade hon sig för Lars, efter mötet, när de var på tu man hand och det var inledningen till deras relation. Hon berättade hela den sorgliga historien för honom och han såg förstås chansen att dels lära känna henne mycket bättre och hjälpa henne att komma över traumat. Han hade hjälpt henne till styrelseuppdraget mycket beroende på att han tyckte hon var en sexig och tilldragande kvinna, som han säkert skulle kunna ha mycket nytta av i framtiden. Nu såg han sin chans att vara den tröstande vännen, som hon skulle komma att ty sig till och söka tröst hos och det skulle han ge henne, sen skulle det bli pay-back time.

Det var fredag kväll och resten av styrelsen hade begett sig hemåt för helgen. Nu satt dom tillsammans i hans hotell rum och hon lättade sitt hjärta över en flaska Champagne. Lars föreslog att dom skulle uppsöka hotellets spa avdelning för en stunds avkoppling, bad och massage, företaget betalade och det skulle göra henne gott. Han hade givetvis redan planlagt detta noggrant och medan hon fick massage lade han upp strategin för att få den traumatiserade kvinnan i säng, som han redan fantiserat om, hennes välkomnande mun, hennes fantastiska bröst och läckra rumpa. Han blev styv av att planera men ville inte slösa sin sperma, hon skulle få tömma hans pung grundligt, flera gånger. Han hade bestämt sig, hon skulle bli hans älskling och älskarinna och förhoppningsvis mer. Han skulle bli hennes Guardian Angel.

Han gick ner till spa avdelningen tillsammans med ytterligare en flaska Champagne och två glas, Ann satt iklädd hotellets badrock i en vilstol intill den häftiga poolen. Han böjde sig över henne och gav henne en kram.

"Hej vännen, fick du en skön och avslappnande massage?"

"Jaa, guud vad skönt, det gjorde mig gott"

"Man ska ju få i sig vätska efter massage"

Han fyllde två glas av Champagne och gav henne ett av glasen. Lite spetsat av starkare varor. Hon drack en djup klunk.

"Mmmm, kallt och gott" Hon tog ytterligare en klunk. Han noterade att hon var helt naken under badrocken. Han skymtade hennes ena bröst. Han kände hur hans kuk styvnade. Han tog en vild chansning böjde sig över henne och kysste henne på munnen. "Ojdå ", sa hon bara.

"Åhh, förlåt, jag vet inte vad som for i mig, du är bara så fin".

"Vad snäll du är Lars, du är ett sånt stöd". Champagnen hade nu börjat sätta in och hon försökte förgäves sätta sig upp varvid badrocken öppnade sig ytterligare och han kunde se bägge hennes fullt mogna bröst. Han hjälpte henne upp.

"Hoppsan", sa hon när hon märkte att badrocken öppnat sig. Han kysste henne igen och nu svarade hon, deras tungor lekte med varandra. Hans hand kröp in under hennes badrock och han kramade hennes bröst. "Lars, ååå guud", viskade hon. "Jag vill inte utnyttja din olycka men jag tycker du är så underbar", viskar han tillbaka.

"Jag vet inte vad du tycker men jag föreslår att vi skippar middag och går upp till mitt rum och avslutar Champagnen där", säger han. Hon tar med kläderna och dom hinner knappt komma in på hans rum förrän badrocken faller till golvet."Herregud ", viskar han när han ser hennes nakna läckra kropp. Han tar ett steg mot Ann, med sina kraftfulla händer masserar han hennes bägge bröst, nyper i bröstvårtorna, så hårt att hon kvider. Han kysser henne igen. "Jag vill ta dig och ha dig", viskar han i hennes öra. "Guuud Lars, vad gör vi?". "Det är du och jag nu, Ann, jag kommer aldrig att överge dig för någon annan". Han kysser henne igen samtidigt som hans hand smeker över hennes mage ner mot hennes savande fitta. När ett par av hans fingrar undersöker hennes fitta och klitoris kvider hon högt av vällust, håller honom hårt och nära. Samtidigt som han suger på hennes bröst glider den andra handen ner mellan hennes skinkor. Hon stönar när hans fingrar masserar hennes anus samtidigt som hans andra hand söker sig djupare in i hennes fitta, vidgar den. Han känner hur trång och fuktig hon är. Han leder henne sakta mot sängen, i en djup kyss, samtidigt som han drar av sig byxor och kalsonger. Äntligen slipper hans stenhårda kuk ut i full frihet. Han lägger henne på rygg och särar på hennes ben, så hon blir helt vidöppen. Han kan nu känna doften av henne, den karakteristiska doften av villig fitta. Han drar med ollonet sakta upp och ner i hennes springa. När han tränger in sin stora kuk i henne skriker hon högt. Han blir extra kåt av det och pressar in kuken hårdhänt i botten på henne. Han tolkar hennes skrik och gråt som njutning och han börjar knulla henne, hon är underbart trång och han tackar sin lyckliga stjärna att han drogat henne lite. Hans tjocka kuk pressar sig in i henne. Han knullar nu hårdare. Hon kvider (av njutning?) och tårarna rinner över hennes kinder. ”Åhhh Guuud, åhh guud”, stönar hon. Plötsligt skriker hon extra när orgasmen sköljer igenom henne, hon darrar och vrider sig under honom. Några sekunder senare fyller han henne med sin heta säd, den som han sparat just för detta tillfället. Han stönar högt av njutning.

Kommentarer,

"Jag blev förälskad i Lars kuk, innan jag blev kär i honom", säger Ann "den är verkligen perfekt, tjock och kraftfull, när den bottnar i mig är jag i himmel riket".

-Ann-

"Klart att det är viktigt att en älskare ska vara välbärgad och generös och det gäller i allra högsta grad för Lars men viktigast är ändå att sexet är fantastiskt, vilket det är i allra högsta grad med Lars, han är viril och uthållig. Jag önskar bara att jag träffat honom tidigare i livet"

-Ann-



"Multipla orgasmer och lite välbehövlig smisk ibland, jag kan vara olydig, om jag vill, Lars tänder på att ta fram livremmen".

-Ann-

"Tror aldrig jag varit lyckligare, Ann har utvecklats till en underbar sexdocka, hon är besatt av min kuk vilket hjälper mig förståss, hennes fitta är så underbart trång att jag får lyckorus varje gång jag tränger in i henne, se och höra hur hon gråter av ren och skär njutning "

-Lars-

"Varje kväll innan vi somnar vill hon ligga och suga min kuk, som en napp vilket jag givetvis tillåter henne, jag är en generös Master"

-Lars-

"Jag älskar att visa upp henne när vi är bland andra människor, jag har lyckats få henne att undvika BH, vilket får hennes vackra bröst att visas upp i de tajta linnen jag köpt åt henne. Män som vi träffar kan inte slita blicken från dem. En vackert lagd makeup, röda läppar som markerar hennes kuksugarmun så väl. Att hon numer oftast undviker trosor är ett extra plus, nämnde jag stjärt pluggen jag tränar henne med för att kunna få henne att ta min kraftfulla kuk i hennes anus, hon är inte redo än, nästa steg är att få med henne på swing partyn, det är mitt nästa mål”

-Lars-
 
Toppen