Ungdomens kåthet och nostalgi

Darwin1337

Medlem
Hej!
Kommer ofta på mig själv med att bli kåt och tänka mycket på hur det var när man var ung och kåt, hur kuken ständigt stod i givakt och man passade på att knulla allt som rörde sig. Hur man i högstadiet kunde sätta på allt som hade bröst och kuken aldrig fick nog, hur många flickor man än tryckte in kuken i.

Jag tänker mycket på detta när jag runkar. Någon mer som känner igen sig i detta eller är det bara jag?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med grovhångel och petting känner jag igen. Men jämför man nu förtiden börjar oftast förspelet med oralsex man suger och slickar varandra. Det hände kanske men inte mig behövdes inte heller den var stor och hård iallafall, kunde också komma flera gånger 2-3 på ett och samma stånd.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Man sprutade kanske inte så mycket mer men starkare stråle, men samma sätt nu som då, att komma i munnen populärart för männen. Fast de flesta kvinnor vill inte ha det i munnen magen eller brösten bukar var bättre. Tvingar aldrig en kvinna till något hon inte vill.
 

Elyos

Medlem
För mig är det precis tvärtom... Mycket större sexlust nu än tidigare. :giggle:

Dock är jag fortfarande väldigt ung. Men om jag ska jämföra skolåldern med nuet så har jag mycket större sexlust nu än vad jag hade då.

Men det beror mycket på att jag hade jättemycket att göra under mina skolår (framför allt när jag gick gymnasiet). Jag gjorde jättemycket inom hockeyn, studerade flitigt och hade massa andra sysslor och hobbies vid sidan om – så det fanns typ ingen tid till annat.
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
I tonåren var kuken ständigt redo och ståndet "instant" vid minsta stimuli. Det kunde räcka med en lätt beröring eller en tanke, så stod kuken som ett spett. Stenhård och bultande. Men den var också känslig för minsta stimuli. Strålen från duschen direkt på ollonet blev snabbt "för mycket". Till och med den kalla luften när jag drog tillbaka förhuden kunde få det att ila från ollonet ner till grenen och i början av min onani-karriär var jag nära att svimma för att känslan var så stark. Benen skakade och vek sig, och det snurrade. Fick ta det försiktigt fram till de första pumpande spermaspruten, men härligt var det :)
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag minns den första tveksamheten över vad det var när det plötsligt började kännas väldigt konstigt i kuken när man runkat en liten stund. Så pass att fortsätta var inte läge för. Prövade flera ggr men avbröt. Sedan vid ngt tillfälle när kuken stått ett längre tag, så hann jag inte avbryta utan det gick "över gränsen". Först blev jag förskräckt, för hela kroppen darrade, men insåg snabbt att det var ju ganska häftigt och samtidigt skönt och att detta var det som var "slutklämmen" som alla talade om.
Hade gärna levt om den känslan både en o flera ggr.
Har upplevt liknande senare vid första sexet med tjej eller vid runkkträff, att vara så "överkåt" att hela kroppen skakat. T o m svårt då att hålla ståndet. Det var då det - Ack ljuva minnen. :love:
A.k.a edging
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, innan man visste vad det var. Allt var så nytt o främmande och känslan av att det kändes konstigt och man inte visste vad det var, gjorde att det kanske var farligt el skadligt att fortsätta. Men nyfikenheten o upptäckarlusten tar som alltid överhanden och samtidigt som det var osäker mark, så var det en lockelse att återvända dit gång på gång. Sen vet vi ju hur det gick - och gick gjorde det, både helt plötsligt och tusentals gånger därefter. :)
När jag väl kom över tröskeln var det som att hitta nyckeln till njutningens källa. Och helt fantastiskt att den var gratis, alltid till hands, bildligt och bokstavligt, med mycket att utforska och en pung som nästan aldrig sinade på sperma. :)
 

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
Mer kåt numera.ligger också ordentligt mer nu när kuken växt klart och man lärt sig "spelet". Får ju napp på alla man vill numera istället för att gå bet som man kunde göra som ungpojk
 
Toppen