Utlösning

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Hej!

Jag tror jag har kommit på hur man får mycket utlösning, man ska äta mycket spagetti, kött och dricka lite cola.

Igår när jag drog en "njutare" kom det ut som en vattenslang, och då hade jag ätit precis detta jag skrev. Och dan innan hade jag runkat, och det blir ju mindre sperma om man har runkat dagen innan, eller?

Tror ni det bara var "tur", eller vad man ska säga. Eller kan det faktiskt ha varit så?

Förresten, har ni några tips på hur det kan bli skönare med utlösningen? Ska man dra ut på det heller eller något?

Kön
Man
Nja, inte för att verka tjurig, men jag tror du är ute och cyklar... 60% av sperman består av så kallad seminalvätska, som bildas i prostatakörteln. I regel är det så att ju längre man "håller på", desto mer vätska bildas. Kan det vara så att du runkade väldigt länge? Om man dricker mycket vatten kan det också ge mer sädesvätska. Produktion av seminalvätska styrs av speciella hormoner och det finns knappast några ämnen som stimulerar hormonbildningen i den mat som du käkade (möjligen i köttet, men i små mängder). Bättre att äta nötter i så fall...

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Det du säger stämmer inte alls in på mig :(

Får utlösning efter ca: 30 sekunder.
Och ibland dricker jag 4-5 liter vatten om dagen. Och då sprutar jag inte mer :<

Men som allt annat, det lär vara från person till person.

Onani, onani, det är min livsfilosofi

Kön
Man
Hej Phyz! Jag sa inte att man får mer sädesvätska om man dricker vatten, jag sa att den KAN öka om man gör det... men det är precis som du säger, det är olika från person till person. Testa och dra ut på utlösningen, sluta precis innan det går och fortsätt sedan igen, upprepa några gånger så ska du se att satsen blir större.

Baggen

Medlem
Kön
Man
Är du någon sorts läkare "oversexualized" ?

Du verkar kunna en hel del om allt som skrivs här hehe, dina inlägg är mkt intressanta måste jag säga :)

Satsa på dig själv, runka i motvind!

Kön
Man
Nej, jag är ingen läkare, men jag har läst medicin... mitt brinnande intresse för sex har drivit mig till att studera ämnet väldigt ingående. Framför allt strävar jag efter att hitta de små detaljerna som förhöjer upplevelserna maximalt... jag tycker oxå det är viktigt att ta reda på vad som verkligen har substans och vad som är myter (finns ju en hel del). Kul att du diggar mina inlägg! [^]

Toppen