Alltså....ska försöka göra mitt bästa för att besvara, men....en tramsig flirt kan vara grymt seriös och en seriös flirt oerhört tramsig. Men flirtar som uppenbart syftar till personliga fördelar i form av karriär, poäng hos chefen etc är oerhört löjliga. Jag är lärare och chef, och upplever det då och då. Men inbland (ok, rätt ofta) är det kul att spela med...*S*
Alltså....ska försöka göra mitt bästa för att besvara, men....en tramsig flirt kan vara grymt seriös och en seriös flirt oerhört tramsig. Men flirtar som uppenbart syftar till personliga fördelar i form av karriär, poäng hos chefen etc är oerhört löjliga. Jag är lärare och chef, och upplever det då och då. Men inbland (ok, rätt ofta) är det kul att spela med...*S*
Du har helt rätt så klart När jag tänker efter så finns det egentligen inga tramsiga flirtar, bara mer eller mindre "flirtiga"
Jag älskar att flirta hej vilt Är det tramsigt Doc[B)]
Du har helt rätt så klart När jag tänker efter så finns det egentligen inga tramsiga flirtar, bara mer eller mindre "flirtiga"
Jag älskar att flirta hej vilt Är det tramsigt Doc[B)]
du sa det sj i tråden som starta allt
inga flirtar r tramsiga...
kanske kan en flirt med min 21-åriga hetrokompis, jag r oxå hetro
(har provat, det var inget kul)
en flirt som slutade med att jag kysste honom på en firmafest...
haha, det var m å n g a homofober som gick i taket....
men jag tycker fortfarande att det r kul, han med faktiskt
Kommer ihåg en lite tramsig flirt med en skoförsäljare på en sportaffär. De har ett band som man får gå på, för att prova ut vilka skor som känns bäst att gå i. När jag gick där som bäst, så säger han med ett leende på läpparna: Känner du hur lätt på foten du blir! Jag tittade på honom och svarade - ja när du säger det så...
Det var på den tiden jag var gift, därför svarade jag nej när han frågade om vi kunde träffas efter stängningsdags!