Vilka brukar vara populärast?Hagaparken (många spännande ställen både mycket diskreta och mer offentliga), parkeringsplatsen vid hagakullen, Frescati, bakom eller runt omkring KTH.
Vilka brukar vara populärast?Hagaparken (många spännande ställen både mycket diskreta och mer offentliga), parkeringsplatsen vid hagakullen, Frescati, bakom eller runt omkring KTH.
Jag har busat med killar i 15 år nu och bara träffat gay vid två tillfällen. Oftast är det frågan om heteroemotionella bimän, dvs blir kära i kvinnor men också kåta av sex med män (i olika grader). Gäller här och på Bodycontact.Killar! Är ni hetero men gillar att runka ihop? Det är isf helt nytt för mig. Eller är det många gay här?
Blir ett besök där i eftermiddag. Hoppas på att få runka en skön kuk.Ok? Brukar väldigt ofta vara runkisar där tycker jag...antingen vid rastplatsen med lilla trähuset, går stigar upp bakom på berget där...sen någon kilometer längre fram vid badplatsen...
Jag hade velat se på när ett gäng killar runkadeDet verkar som det finns en skaplig andel killar som i övrigt är straighta, men som gillar att bara onanera med andra killar. Sen är det nog inte osannolikt att ett forum som det här också drar till sig folk som generellt är mer öppensinnade gällande sin sexualitet.
Vad hindrar dig? Det är ju enkelt att fixaJag hade velat se på när ett gäng killar runkade
Det kan väl ordnas...var i Sverige finns du? Många som skulle älska att runka med åskådare.... inklusive mig självJag hade velat se på när ett gäng killar runkade
Hittade du nåt?Blir ett besök där i eftermiddag. Hoppas på att få runka en skön kuk.
Nej tyvärr inte. Nån fluktare men inget napp. Nytt försök i helgen.Hittade du nåt?
Har gjort samma reflektionKillar! Är ni hetero men gillar att runka ihop? Det är isf helt nytt för mig. Eller är det många gay här?
Men du bor väl i Eskilstuna? Isåfall kan du ju åka till Björndammen. Många kåta nakenbadare därNej tyvärr inte. Nån fluktare men inget napp. Nytt försök i helgen.
Har fått tips om parkeringen vid Hammarby kyrka, Upplands-väsby, ovanför parkeringen finns ett gammalt utsiktstorn. Ska tydligen runkad en del där...Någon som vet något bra ställe i Märsta?
Dit måste jag åkaHar fått tips om parkeringen vid Hammarby kyrka, Upplands-väsby, ovanför parkeringen finns ett gammalt utsiktstorn. Ska tydligen runkad en del där...
Jag med nån som varit därDit måste jag åka
Nyfiken på kuk..tändet inte på män men vill prova runk å sug.någon i Västerås? ? 62år å renlig å diskretDet verkar som det finns en skaplig andel killar som i övrigt är straighta, men som gillar att bara onanera med andra killar. Sen är det nog inte osannolikt att ett forum som det här också drar till sig folk som generellt är mer öppensinnade gällande sin sexualitet.