MrTOM
Ny medlem
Sommaren 2024 var jag på Värsnäs nakenbad i Kalmar, händer inte så mycket på själva badet utan man fortsätter ut på udden bortanför nakenbadet! Finns en hel del enbuskar där som döljer vad som händer där, den här dagen var det ganska lugnt med folk men noterade att det satt en man i sin brassestol och smekte sin kuk! Jag stannade en bit bort och kollade in honom och kuken blev större och större, jag klädde av mig och gick ner på knä framför honom! Jag greppade hans kuk och började sakta runka honom, det var en härlig kuk på ca 18-19 cm! Jag böjde mig ner och började suga hans hårda kuk som savade en hel del och smaken var upphetsande och min egen kuk var nu i fullt stånd, vi noterade att en annan man närmade sig och han stannade och tittade intresserad på oss! Snart var även han naken och hans kuk stod rätt ut i ett präktigt stånd, han gick fram mot oss med sin svajande kuk och erbjöd den till mannen jag sög av, han tog tag i kuken och förde den till sin mun! Mannens kuk var inte så stor som den jag sög men säkert 15-16 cm och ganska smal, blev nu väldigt kåt av att se hur kuken blev sugen samtidigt som jag sög en kuk! Efter en stund drog mannen sig ur den sugande munnen och han började smeka min stjärt och jag hoppades att han kanske ville sätta på mig, mycket riktigt så började han smeka min anus för att sakta föra in ett insmort finger för att strax följa av två fingrar! Känner hur hans kuk började leta efter min bakfitta och snart hade den passerat den yttre ringmuskeln, när han försökte komma förbi den inre ringmuskeln så smärtade det något men när den passerats så kom njutningen. Nu började han knulla mig och jag njöt som aldrig förr av den hårda kuken i baken samtidigt som jag sög en härlig kuk, han ökade takten och snart blev hans andhämtning snabbare och jag förstod att min påsättare var på g. Han tömde sig och drog ur sin kuk med ett nöjt leende, jag ville fortsätta att suga kuken för få honom att spruta sin sats i min mun men då reste han sig och sa att han ville också sätta på mig! Jag är ju ganska trång så jag sa först nej men han insisterade och sa att jag var ju redan ordentligt insmord, ok tänkte jag och snart började han föra in sin stora kuk och det smärtade ordentligt i början men när han var väl inne så kom den stora njutningen när min prostata fick sig en ordentlig massage! Han ökade takten gradvis och jag kände att min egen orgasm var på g, jag behövde knappt röra kuken förrän jag sprutade ut min sperma och strax efter fick jag återigen min bak fylld med varm sperma! Vi la oss ner på våra filtar och vilade oss efter den härliga upplevelsen, den trekanten är bland det häftigaste jag upplevt!