Vem mer är jag känner sig vårkåt?
The_Womanlover Ny medlem Kön Man 13 april 2007 #2 Jo man är väldigt kåt på våren än på vintern och hösten.
G Guest Gäst 15 april 2007 #3 Vem mer är jag känner sig vårkåt? Klicka för att expandera... Ja lätt... säkraste vårtecknet är att man blir kåt. Den senaste veckan har jag sprutat ofrivilligt i sömnen typ 4-5 nätter. Hormonerna e på topp.
Vem mer är jag känner sig vårkåt? Klicka för att expandera... Ja lätt... säkraste vårtecknet är att man blir kåt. Den senaste veckan har jag sprutat ofrivilligt i sömnen typ 4-5 nätter. Hormonerna e på topp.
Tarzan74 Medlem Kön Man 16 april 2007 #5 Våren är en tid då man är ganska lättpåverkad av alla trevliga intryck
G Guest Gäst 17 april 2007 #6 Det kan ju inte vara allt pollen som är i luften som gör en extra kåt då värmen kommer. Jag tror att det är alla lättklädda damer som är ute och flanerar som påverkar hormonerna och ger pirr i bagetten
Det kan ju inte vara allt pollen som är i luften som gör en extra kåt då värmen kommer. Jag tror att det är alla lättklädda damer som är ute och flanerar som påverkar hormonerna och ger pirr i bagetten