Vad använder ni tjejer för hjälpmedel, kläder eller annat under onani?

• Thread starter kudden [regler!!!]
  • Startdatum
K

kudden [regler!!!]

Gäst
Hej på er!
Vi killar använder som man kan läsa på den här sighten t.ex. tjejens trosor när vi onanerar. Ni tjejer då - Använder ni något som vi killar kanske inte vet om t.ex. våra kalsonger? Vore intressant att veta vad ni använder när vi inte är hemma!!!

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Hej på er!
Vi killar använder som man kan läsa på den här sighten t.ex. tjejens trosor när vi onanerar. Ni tjejer då - Använder ni något som vi killar kanske inte vet om t.ex. våra kalsonger? Vore intressant att veta vad ni använder när vi inte är hemma!!!

Tja.. inte hans kalsonger direkt men ibland kan jag lukta på hans tröja eller kudde när jag onanerar för jag tycker att han luktar gôtt :p

G

Guest

Gäst
Använder mina händer och dildon! Skulle aldrig sniffa i min mans använda kalsonger!!:D:D:D

Manda

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej på er!

skulle nog aldrig ens få för mig att ligga å lukta på hans kalsonger

Qarin

Ny medlem
Kön
Kvinna
När jag onanerar i duschen så använder jag min vattentäta dildo och vattenslangen att sprinkla vatten med .

Toppen