Vad går vi igång på just nu ?

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Jag tänder väldigt mkt på när min pojvän kallar mig namn när vi har sex. Typ luder, slampa, etc.

Everyone has a sexlife. Just more or less active.

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Tanken på att ta med min fru på en gangbang (hon delar fantasin) där vi tar för oss av varandra och andra - sex rätt upp och ner

avalon

Medlem
Kön
Man
NÄSTAN ALLTING...DET JAG INTE HAR TESTAT det testar jag....jag testar allt en gång...det måste jag ju göra...
Jag vill ju inte missa någonting.....
Fantasier och drömmer är inte samma sak emn väldigt lika...om man vågar....
Personligen älskar jag rollspel i allt...kort,sex,privat.....variationer är fan det bästa för allt....
DET GÄLLER BARA ATT HITTA EN BALANS....

*KRAM*

[purple][/purple][purple][/purple][yellow][/yellow]

Avalon

skydancer

Medlem
Kön
Man
Håller med Avalon, det mesta går ner här också. Har också samma filosofi om att testa saker åtmistonde en gång innan man kan utala sig om dem. Annars så är variationer bra, och att man ibland också testar och ger sig ut på okänt vatten. Sedan så är det ju så att man fantiserar mycket om det man INTE har testat..än..:p

avalon

Medlem
Kön
Man
håller med skydancer...........
absolut....den filmen var inte bra...å den andra vill jag inte ens se...
men jag e väldigt kräsen iof, men det måste ja ju var...orgasm är ju ändå orgasm...

009

Avalon

skydancer

Medlem
Kön
Man
Originally posted by avalon

håller med skydancer...........
absolut....den filmen var inte bra...å den andra vill jag inte ens se...
men jag e väldigt kräsen iof, men det måste ja ju var...orgasm är ju ändå orgasm...

009

Avalon

Kära du, är du inte i fel tråd nu? Känns som den passar mer på vad jag skrev i "mjuk porrfilms" sektionen :-D

008

Skydancer

Mutti2

Ny medlem
Kön
Man
Vill bara passa på att nämna, att jag , snart fyllda femtio, har väl aldrig varit så lätt att eggas upp som nu...trodde det skulle bli mindre o mindre..men ack nej...blir bara mer o mer uppeggad o mer o mer sugen...och av okänd anledning börjar fler yngre killar visa intresse...Det är nog inte så dumt ändå att bli äldre....!!
Vad som eggar upp mig? Fortfarande samma som alltid..blicken...blicken hos mannen...ögonen ljuger aldrig...inga ord behövs...underbart..!!

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Mutti2

Vill bara passa på att nämna, att jag , snart fyllda femtio, har väl aldrig varit så lätt att eggas upp som nu...trodde det skulle bli mindre o mindre..men ack nej...blir bara mer o mer uppeggad o mer o mer sugen...och av okänd anledning börjar fler yngre killar visa intresse...Det är nog inte så dumt ändå att bli äldre....!!
Vad som eggar upp mig? Fortfarande samma som alltid..blicken...blicken hos mannen...ögonen ljuger aldrig...inga ord behövs...underbart..!!
Ungdomarna behöver läras upp hel klart! ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

vattuman

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Mutti2

Härligt att höra, det är ju en av grundreglerna till ett lyckat samlag som man helt förträngt, man blir blind och formad av sexutbudet som finns med så lätt åtkomst så man glömmer lätt vad som eggade en i början av sexkariären. Gott att bli på mind ibland.

Toppen