Vad kan ni tänka er att göra, för att göra er mer åtråvärda för det motsatta könet?

• Thread starter Deleted member 72155
  • Startdatum
D

Deleted member 72155

Gäst
Många tjejer brukar ju fixa större tuttar eller rumpa eller läppar, fixa mindre fittläppar tajtare fitta eller sminka sig lite sexigare porrigare klä sig sexigare slampigare osv. Vet inte vad män brukar göra så skriv gärna nått ni också. Men om ni själva fick välja, vad skulle ni då vilja göra?

R

Reborn

Gäst
Jag gillar en naturlig tjej, så som hon är skapt :) .
Men hon får gärna vara lite aktiv, men för den skulle inte vältränad.
Fixa bröst och läppar, ja ibland kan det vara okej. Men isf bara lite mindre fix.
Rumpan tycker jag är helt sjukt att tjejer fixar.
Smink, för min del. Vackert utan, men vid tillfällen så är det absolut okej.
Kläder, hon får ta dom hon trivs i och vill ha för stunden(men föredrar inga kläder alls:love:)
Så slutsats, en tjej som är som är utan kläder och naturlig!
Så mot svar, jag håller mig helt naturlig, tränar lite för välmående och får lite bättre kropp på köpet.
Men skulle gärna vilja fortsätta tatuera mig

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med föregående inlägg.
Med träning och motion som främsta ’ingrepp’ för att få en finare kropp.

Men andra saker jag gärna skulle göra är permanent hårborttagning med laser samt borttagning av tatueringar

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tränar
Håller mig fräsch

Hel och ren, "propert " klädd

Svårare än så är det inte
Men tydligen, träffar dagligen män som inte vet hur tvål och vatten funkar..
Och än mindre tandborste och tandkräm samt hur en tvättmaskin fungerar..

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Många tjejer brukar ju fixa större tuttar eller rumpa eller läppar, fixa mindre fittläppar tajtare fitta eller sminka sig lite sexigare porrigare klä sig sexigare slampigare osv. Vet inte vad män brukar göra så skriv gärna nått ni också. Men om ni själva fick välja, vad skulle ni då vilja göra?
För min del får blygdläpparna gärna vara större. Men för att hålla mig till tråden så det jag gör är att träna, äta rätt, trimma kroppsbehåring och epilera hela könet. Det jag skulle vilja göra är en större kuk men vågar inte och hustrun vill inte det heller, då blir det så. Däremot har hon gjort både bröst och rumpa trots att jag avrådde henne. Men det blev snyggt på en redan snygg kvinna :love:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är inte min sak att tycka vill hon göra några skönhetsingrepp är det kvinnans val.
Men själv gillar jag naturliga kvinnor utan några ingrepp kanske lite skavanker men inget allvarligt. Helst med en hårig buske mellan benen, en vacker kvinna är nöjd med sig skälv.

Toppen