vad ska vi hitta på?

lolo

Ny medlem
Kön
Man
Känns som helt fel forum att fråga en sån här fråga på men men. Man kan ju alltid hoppas på ett eller flera seriösa svar..

Jag ska va med min underbara flicka imorgon. problemet är att det ända vi gör är att ligga å hångla dagarna ut. Det blir ju liksom lite tröttsamt efter ett tag;) Så vad ska vi hitta på mer? vad gillar tjejer att göra?.. Har ni några vettiga och bra förslag? Nu är det så att vi ska va hemma hos henne så vi kan inte åka in till stan lr så.. Så det är saker man kan göra hemma hos en tjej jag efterlyser..

Grejen är ju den att vi inte haft sex än, om vi lära känna varandra ännu bättre och har MKT roligare tillsammans kommr det gå lättare att gå in på det senare..

Hjälp mig behöver tips! vad ska vi hitta på som är skoj för oss båda..?:p

Kön
Man
Finns det något trevligt ställe i närheten? En sjö att bada i till exempel. Bada är trevligt på många sätt... :) Eller något mysigt ställe där man kan promenera? Annars kan du ju alltid fixa en god middag till henne. Eller varför inte fotografera varandra lite?

Meile

Medlem
Kön
Man
att ta foton e alltid en bra uppvärmare och lär en att inte vara så blyg för den andra partnern.. och om du nu e trött på att bara hångla så skulle jag föreslå att du säger det till henne så att ni kan utveckla det till nästa steg om hon nu e redo för det vill säga...

Man kan jue alltid ligga och smekas skönt och bara ta på varandra...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag föreslår en gammal klassiker
hyr en ny film till kvällen, käka popcorn & drick något gott, 1 öl eller 2.
OK hon kanske inte dricker öl, men drick något som kan lätta upp stämningen lite,
men drick bara lite, inte mycket.. mkt mysigt :)
sen tycker jag att ni ska passa på att mysa med varandra, för när man har varit tillsammans i nästan 2 år så lovar jag dig att det blir inte lika mycket mys längre =/ lär er uppskatta mysandet helt enkelt..

vill du gå ett steg längre så föreslår jag att du låter henne känna när du är hård, gör så att hon tror att hon har märkt det utan att du vet om det.. jag lovar att det kommer få fart på henne att veta att du är kåt, om hon inte visar några tendenser till det så för hennes hand till de ställen på kroppen där du tycker om att bli smekt och sök upp hennes erogena zoner..

en tredje idé är ju att spela spel, finns massor av olika spel,
"smarta" spel, fysiska spel osv, bara fantasin som sätter gränser..
testa att lira twister, då kommer ni nära varandra men på ett roligt sätt :p

lycka till!

Nudie är ett klädmärke, inget annat..

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
Lägg upp någon bra aktivitet där ni kan prata och lära känna varandra lite mer. Eftersom ni har legat och hånglat hela dagarna så antar jag att ni känner varandra rätt bra på det fysiska planet. En promenad i en mysig miljö var ett alldeles utmärkt förslag som jag läste.
Picknik i det gröna, naturen överhuvudtaget rekommenderar jag.

Efter en dags prat, då du förhoppningsvis mjukat upp henne lite, fått henne att känna sig mer bekväm kanske det är dags att lägga upp en mer fysisk aktivitet. Lite mysiga oljor i ett badkar, tända ljus, massage :)
Låt fatasin flöda...

Miss. A

Arrhe

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Man
Ngt som får tjejer att verkligen visa förtroende o som påskyndar att de blir "redo" så att säga är om du pratar med henne om att para ihop någon av dina polare med hennes, du får en kompis som du kan hänga med utan att det blir liv o hon känner sig trygg för att hon känner att ni kommer hålla ihop länge o att det vekligen är allvar mellan er för ni parar ihop andra!
Så ta hem nån polare var o börja love-matcha, en klart rolig hemma kväll garanteras o du kommer få krypa på ganska snart :-D

Toppen