Runkisen66
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Samma här..Jag har väldigt mycket tabuu tankar när jag onanerar , lite pinsamt att säga här men några kan jag säga yngre tjejer/killar incest djur :/ allt möjligt
Samma här..Jag har väldigt mycket tabuu tankar när jag onanerar , lite pinsamt att säga här men några kan jag säga yngre tjejer/killar incest djur :/ allt möjligt
Samma här. Jag är väldigt svag för strumpbyxor på kvinnor/tjejer. Vet inte hur eller varför det blivit så men jag har varit det sedan jag började runka i tidig ålder.En fantasi som är återkommande går i vågor är att spruta på en kvinnas ben när hon har tunna strumpbyxor. Kommer väl nu till våren när kvinnor börjar visa sina ben, och använder strumpbyxor.
Är likadan, tänker hellre tillbaka på goa minnenJag är inte så mycket för att fantisera utan jag tänker ofta tillbaka på spännande och sköna upplevelser som jag varit med om under åren
Nästan alltid, gärna amatörklipp och så kan nån jag är kåt på byta plats med nån på filmenHär berättas det om fantasier men hur vanligt är det att ni tittar på porr när ni onanerar?
Jag fantiserar ofta om någon jag mött på gymmet, på stan, i affären, på fester, eller om en kollega på jobbet som är väldigt söt, snyggt klädd och sexig Fantiserar om att smeka, slicka, bli runkad, avsugen, att jag tränger in och knullar bakifrån eller framifrån och sen sprutar jag..Vad är det vanligaste ni fantiserar om när ni onanerar. För mig är det analsex.
Rejäla lökar, skulle man vilja klämma påJust nu tänker jag på hur mitt ex får sina stora bröst bundna och hur hon blir grupp knullad. https://imgbox.com/pNkcIgJk
Det förstår jag.Rejäla lökar, skulle man vilja klämma på
Är dom sköna?Det förstår jag.
Det var domÄr dom sköna?
Tyvärr händer det i princip inte. Har tyvärr aldrig sett någon onanera eller knulla så att det kan ha varit möjligt att komma på den eller hjälpa till. Jag har hört grannar knulla men det är lite annat.nu tänker jag på bli påkommen eller komma på någon som tar hand om sig själv och sen hur det utvecklas. Puss och kram på er