Var hittar man seriösa likasinnande?

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
Var hittar man eventuella sex-partners på seriösa sidor på nätet vad gäller kvinnor, flera män eller par?
Vad jag menar med seriösa sidor: personer som vet vad dom vill, står för vad dom är ute efter och är ärliga! Vill säga, inte bara prat...

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Sanna,
Vad menar du med seriöst? Det finns så många åsikter om det. En del tycker det är oseriöst att överhuvud taget nämna ordet sex innan man har känt varandra i ett halvt år. Andra tycker att det är seriöst att tala om att man är ute efter sex.

Meile

Medlem
Kön
Man
Jag tror nog du får gå till de vanliga sidorna som spray darkside knullkontakt sexkontakt m.m. men det gäller där som överallt annars att hitta den man letar efter och sortera ut vilka som fejkar m.m. ...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Meile

Jag tror nog du får gå till de vanliga sidorna som spray darkside knullkontakt sexkontakt m.m. men det gäller där som överallt annars att hitta den man letar efter och sortera ut vilka som fejkar m.m. ...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
Det är ju det som är så tråkigt att man måste "tyda" alla dessa fejk-människor! Tack ändå för hjälpen!

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tyvärr är det så att på det flesta dejtingsidor så som spray, darkside mm, så finns det oseriösa människor mer eller mindre, så det är som Meile säger att man får liksom "sortera"

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Tyvärr är det så att på det flesta dejtingsidor så som spray, darkside mm, så finns det oseriösa människor mer eller mindre, så det är som Meile säger att man får liksom "sortera"
Tack för svaret, det är ju som du säger att man egentligen inte kan lita på någon! Det finns nog tyvärr fler av dom oseriösa än dom seriösa! Tråkigt!

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ibland har man tur när det gäller att träffa folk från Internet och vissa inte tyvärr, jag träffade min pojkvän på Internet, så det är bara att vara försiktig. Vem vet Sanna-68, du kan ha tur.

pf3016

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
jag träffade min tjej via internet också. ICQ för att vara exakt, sökte runt lite efter folk i stan och skötte mina kort väl :)

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Ibland har man tur när det gäller att träffa folk från Internet och vissa inte tyvärr, jag träffade min pojkvän på Internet, så det är bara att vara försiktig. Vem vet Sanna-68, du kan ha tur.
Vad härligt att höra, önskar dej lycka till, roligt att höra!!! ...och visst, ska man vara mycket försiktig!

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by pf3016

jag träffade min tjej via internet också. ICQ för att vara exakt, sökte runt lite efter folk i stan och skötte mina kort väl :)
Tycker likaså för dej, jätteroligt för dej/er! Önskar er lycka till Fortsätt att sköta dina "kort väl"! *ler*

Marwin

Ny medlem
Kön
Man
klubb6.se verkar vettig, men det finns säkert en massa oseriösa där med. Jag heter "marwin" även där. Jag har inte varit överdrivet aktiv utan bara snackat med tre tjejer hittils.

Det beror förmodligen på att jag inte visar någon bild på presentationen utan jag skickar till tjejer som jag snackat lite med och verkar seriösa.

Kanske är värt att testa iallafall, vi ses kanske där ;)

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Marwin

klubb6.se verkar vettig, men det finns säkert en massa oseriösa där med. Jag heter "marwin" även där. Jag har inte varit överdrivet aktiv utan bara snackat med tre tjejer hittils.

Det beror förmodligen på att jag inte visar någon bild på presentationen utan jag skickar till tjejer som jag snackat lite med och verkar seriösa.

Kanske är värt att testa iallafall, vi ses kanske där ;)
Tack snälla du för tipset! Ska kika in där och se vad det är för ställe!

G

Grisham3

Gäst
Har positiva erfarenheter av både klubb6 och bodycontact. Kan man föra ett vettigt samtal utan att vara desperat påstridig finns det goda chanser. Bra bilder hjälper också.

Toppen