Var väldigt busig...

Ålder
40
Kön
Man
Måste bara berätta om mina senaste upplevelser, har rest runt två veckor med mina killpolare på en lång bilsemester. Många timmar blev det i bilen och uttråkad som jag blev så kunde jag tillslut inte hålla mig från att låta fantasierna skena och helt plötsligt började jag smeka mig där jag satt längst bak i bilen. De andra såg och hörde ingenting vilket var jäkligt spännande. Och shit vad jag kom i byxorna... :oops:

Nån som varit med om nåt liknande? :p

Benster112

Medlem
Kön
Man
Hehe...!
Nej har inte gjort nåt sånt. Men jag hade märkt dig om jag satt där fram. Jag känner spermadoft lång väg av nån anledning. Senast här om dan satt det ner en kille bredvid mig på bussen. Rätt vad det var la jag märke till den där sötaktiga lukten, sneglade, och mycket riktigt hade han en liten våt fläck i ljumsken på jeanses, stor som en enkrona ungefär.

Nån hade haft det skönt för inte så länge sen.. [:eek:)]

Ålder
40
Kön
Man
Hehe...!
Nej har inte gjort nåt sånt. Men jag hade märkt dig om jag satt där fram. Jag känner spermadoft lång väg av nån anledning. Senast här om dan satt det ner en kille bredvid mig på bussen. Rätt vad det var la jag märke till den där sötaktiga lukten, sneglade, och mycket riktigt hade han en liten våt fläck i ljumsken på jeanses, stor som en enkrona ungefär.

Hehe, ok...inget du vill testa själv då? För uppenbarligen har inte alla andra samma korn på sperma som du... Min polare i bilen märkte då inget, hoppas jag...?! [:0]

Däremot var det vått i kallingarna ett tag, när vi tog in på motellet på kvällen tvingades jag rengöra noga...väldigt noga...men jag tror inte de märkte nåt då heller. Spänning är kul!

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Hehe...!

Blodhund? Jag är jättedålig på att känna den lukten...

Toppen